وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

نحوه صحیح انتخاب کالای خواب مناسب

راهنمای خرید کالای خواب

کالای خواب چه تاثیراتی در زندگی امروزه دارد، قبل از بررسی کردن این موضوع باید بدانیم که کالای خواب چیست و شامل چه مواردی می شود. کالای خواب عناصری هستند که در اتاق خواب استفاده می شود از جمله: پتو، لحاف، بالش،  تشک، روتختی  از مواردی هستند که به آنها کالای خواب گفته می شود. با توجه به زندگی امروزه که دائماً در حال رفت و آمد و تکاپو هستیم عموماً زمان برای استراحت کمتر شده است و برای جبران این موضوع باید شرایطی را برای خود فراهم کنیم که خواب از کیفیت بهتری برخوردار باشد، از این رو باید وسایل استفاده شده به عنوان کالای خواب را با دقت و از نوع مرغوب تهیه کنیم. راهنمای خرید کالای خواب

برخی از کالای خواب های مناسب که میتوان به آن ها اشاره کرد تشک رویا ، تشک رویال ، تشک خوشخواب و … می باشد.

  ادامه مطلب ...

روش تعمیر روشن نشدن گوشی هوآوی

علت روشن نشدن گوشی هوآوی

گاهی ممکن است با یک صفحه سیاه در گوشی هوآوی خود مواجه شویم و پس از تلاش­های بسیار هیچ راه حلی برای تعمیر آن پیدا نکنیم. سوالی که ممکن است ذهن همه ما را درگیر کند، این است که در چنین حالتی چه باید کرد؟

  

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید تشک رویال

تشک رویال

به طور میانگین هر شخص در طول عمر خود یک سوم وقت خود را روی تشک سپری می کند ، بدیهی است داشتن محصول با کیفیت سلامت بدن را تضمین می کند . شرکت تشک رویال با به کارگیری تمام متدهای روز دنیا سعی در تولید کارآمدترین تشک ها کرده است. این شرکت در سال 1372 احداث شده است ، در سال 94 نشان ملی استاندارد را از سازمان استاندارد دریافت کرده است. این شرکت هم اکنون در سطح کشور فعالیت دارد و  بیش از سی نماینده فعال را دارد، لذا از مشتریان تقاضا داریم به نام و برند رویال توجه نمایند و از خرید برندهای مشابه و جعلی خودداری نمایند.

  ادامه مطلب ...

تعمیر و تعویض باتری گلکسی A50

تعمیر و تعویض باتری گوشی

قبل از این که به بحث تعمیر باتری­های گلکسی A50 و تعمیرات موبایل بپردازیم، در ابتدا باید عواملی که می­تواند موجب خرابی باتری­ها شود را بررسی کنیم.

 

ادامه مطلب ...