وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی انواع بخاری دیواری

معرفی بخاری دیواری

انتخاب یک بخاری دیواری گازی دودکش دار، از آن جهت حائز اهمیت است که سالانه بعلت گازگرفتگی یا انفجارگاز خانواده های بسیاری دچار مصیبت های جبران ناپذیر جانی و مالی میشوند، بنابراین انتخاب یک بخاری مناسب از جهت سیستم امنیتی و سلامت تضمین شده، اصل بسیار ضروری برای حفظ سلامتی افراد است، درصورتیکه قصد خرید یک بخاری گازی دیواری دودکش دار را دارید، با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم:



خرید بخاری دیواری یا زمینی، بدون دودکش یا دودکش دار؟

برای پاسخ به این پرسش و دیگر پرسش ها نظیر اندازه ی قدرت حرارتی هرکدام، استاندارد بودن، مقدار مصرف مقرون به صرفه و… در ادامه مطلب خواهیم پرداخت.قدم اصلی برای انتخاب درست یک بخاری گازی دیواری یا زمینی، توجه به میزان مساحت ناحیه مورد نظر شما برای گرم شدن است، معمولا بخاری گازی دیواری به لحاظ اندازه کوچک بوده و فضای کمتری را اشغال خواهد کرد پس انتخاب بسیار خوبی برای متراژهای کم خواهد شد.

اما از نظر میزان قدرت حرارت و گرمادهی، نسبت به بخاری زمینی از توان کمتری هم برخوردار خواهند بود که این یکی از معایب بخاری دیواری است، از دیگر معایب آن میتوان موارد زیر را نام برد:

  • اتصال به دیوار: پس قطعا جمع آوری آن در فصل گرم سال مشکل خواهد شد، مگرحاضربه ماندگاری آن روی دیوار باشید.
  • باعث ایجاد دود وغبارسیاه رنگ برروی دیوارشده و حتی گاهی براثرگرمای تولید شده ترک خوردگی برسطح دیوارایجاد میکنند.

بخاری های گازی دیواری، به دو دسته دودکش دار و بدون دودکش تقسیم بندی میشوند، برخلاف آنچه در مورد بخاری بدون دودکش تصور میشود که غیراستاندارد هستند اما در واقع اینطور نیست، در اینجا نیازمند روشن کردن این موضوع با بیان این نکته هستیم که بخاری دیواری گازی بدون دودکش مناسب مکان های پرجمعیت مثل فروشگاه ها، مغازه ها و اماکنی با متراژ زیر مثلا پنجاه متر هستند.بخاری دیواری برای مکان هایی مثل اتاق کودک، کودکستان ها، زیرپله ها، اتاق های خواب و بطورکلی اماکنی که تهویه مناسب نداشته و هوا درجریان نیست مناسب نخواهند بود.

بخاری گازی دیواری باید حتما به سیستم مهم و بسیارکاربردی ODS مجهز باشند، این سیستم مسئولیت کنترل همیشگی میزان اکسیژن هوای مکان موردنظر را برعهده داشته تا براساس آن، جریان گاز را در بخاری برقرار نماید. اگر به هر علتی میزان اکسیژن محل قراردهی بخاری، زیر هجده درصد بشود، این سیستم اتوماتیک وار جریان گاز شهری را قطع نموده و تا زمان تهویه ی هوای محیط و همینطور عادی شدن شرایط، توان روشن کردن بخاری را به فرد نمی دهد.


بخاری دیواری دودکش دار

درهنگام روشن کردن بخاری دیواری، گازشهری با جریان هوا یا همان اکسیژن ترکیب شده و بخاری روشن میشود که این عملیات موجب انتشارگازهای خطرناکی از جمله مونواکسید کربن خواهد شد، بخاری دیواری دودکش دار، این مزیت را دارد که این گاز تولید شده خطرناک را به بیرون ازمحیط انتقال دهد و مطمئن تر باشد.

نکات ایمنی نصب بخاری دیواری دودکش دار

به هنگام نصب بخاری دیواری دودکش دار، باید به یکسری نکات ایمنی مهم، توجه نمایید، که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

هر بخاری گازی دیواری، باید مجهز به یک دودکش و کلاهک جدا و استاندارد باشد، مسیر این دودکش ها مسدود نباشد زیرا موجب انتشار گازهای سمی و خطرناک میشود که در نهایت به سلامت فرد آسیب میرساند. اهمیت نصب کلاهک از آن جهت است که به سوختن مرتب بخاری دیواری دودکش دار شما کمک کرده و اجازه مسدود شدن با هر نوع شی خارجی را نمیدهد، همینطور از ورود آب باران جلوگیری میکند.

به منظور جلوگیری از خروج گاز مونواکسید کربن، حتما از اتصال درست دودکش در سرجای خود به بخاری گازی دیواری خود اطمینان حاصل کنید. از سلامت مکش دودکش هم اطمینان حاصل نمایید.جنس دودکش شما بهترست از ورقه های ضدزنگ و کمی ضخیم تر باشد، دودکش ها را از داخل سقف کاذب و یا حمام ها به علت نشتی گاز و انتشار مونواکسیدکربن عبور ندهید.

از بست های محکم نگهدارنده دودکش ها استفاده کنید، بخاری های دیواری بدون دودکش را در مکان های بسته استفاده نکنید، حتما لوله های بخاری را چک کنید تا در محل اتصال به یکدیگر بصورت محکم و بدون هیچ درزی قرارگرفته باشند، برای آزمایش دودکش بخاری، بعد از روشن کردن آن با لمس لوله های بخاری و گرم بودن آن ها مشخص است که دودکش به شکل صحیح کار میکند، با گرفتن یک شعله در مقابل دودکش و در ابتدای مسیر آن، اگر شعله به سمت داخل کشیده شود نشانگر عملکرد صحیح مکش دودکش است اما اگر شعله منحرف شود، نشان دهنده ی اینست که دودکش کار خود را به درستی انجام نمیدهد.در نصب لوله های بخاری و دودکش بخاری، از طریق پنجره و یا دیوارهای کاذب خودداری شود به دلیل اینکه به خاطر حرارت لوله ها خطر شکستگی شیشه و خسارت های زیادی وجود خواهد داشت.

نتیجه گیری

برای تهیه بخاری دیواری منتخب خود با توجه به موارد گفته شده در بالا، انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر با تیم قدرتمندی که دارد قطعا کمک کننده خواهد بود، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه آنلاین بزرگ و معتبر سایت جاوید کالاست، این فروشگاه که از قدیمی ترین فروشنده های لوازم خانگی با کیفیت بالاست پیشگام در عرضه انواع مختلف بخاری گازی دیواری اعم از بخاری دیواری دودکش دار و بدون دودکش بوده که با راه اندازی بخش فروش اینترنتی و افتتاح وب سایت اینترنتی مختص خود، گامی بلند در عرصه خدمت گزاری به شما مصرف کنندگان عزیز و گرامی برداشته است تا در راستای اهداف اصلی خدمت، یعنی تضمین کالای اصل، سرعت در ارسال محصولات و پرداخت درب منزل به شما خریدی مطمئن و به صرفه را هدیه بدهد.


تنوع کالاها و کیفیت مناسب آن ها و صد البته قیمت های کاملا مناسب، شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان بهتر راهنمای خواهند کرد، طی هفت روز هفته با پشتیبانی 24 ساعته خود شما را از هر نظر بی نیاز خواهند نموده و هرگونه پرسش درباره محصولات فروشی آن ها داشته باشید با صبر و حوصله بسیار زیادی پذیرا خواهند بود تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و شما را به حداکثر رضایت برسانند.

خرید آنلاین و قیمت انواع بخاری دیواری

برای اطلاع از قیمت انواع بخاری دیواری میتوانید از بخش بالای این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و براساس نیاز خود اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین بخاری دیواری نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت های به روز انواع بخاری دیواری میتوانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان کارشناسان جاویدکالا بهره مند شوید. همچنین میتوانید به صورت مستقیم وارد نشانی www.javidkala.ir شوید.

معرفی بهترین کلینیک روانشناسی در تهران

روانشناسی چیست؟

مطالعه علم ذهن و رفتار که می تواند تاثیرات متنوعی روی تفکر انسان و نوع رفتار او و حتی احساسات انسان داشته باشد، روانسناسی نام دارد.در مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی عواملی که موجب بیماری روحی در افراد شده است مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد. بهترین کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره از مشاوران حرفه ای برخوردار است که به دنبال درمان فرد مراجعه کننده هستند.یک فرد از نظر روحی باید سلامت باشد و سلامت روان فاکتور مهمی در زندگی هر فرد است.سلامت روان روی نوع تفکر و همچنین احساسات فرد و رفتار او با افراد دیگر بسیار تاثیر گذار خواهد بود. فردی که دچار بیماری روحی و روانی باشد ممکن است رای جامعه و خانواده خود خطر ساز باشد.مشکلات روحی نشانه هایی دارند که در صورت مشاهده هر کدام از این ها باید سریعا به یک کلینیک روانشناسی مراجعه کنید. از جمله این نشانه ها می توان به عدم تعادل روحی و بر هم خوردن عادت غذایی، انرژی پایین، بی انگیزگی و مصرف مواد مخدر و سیگار اشاره کرد.زمانیکه فرد به تنهایی با مشکلات خود رو به رو شود ممکن است آسیب های زیادی ببیند به همین دلیل بهتر است به مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی مراجعه کرده و مشکل خود را با افراد در بهترین کلینیک روانشناسی در میان بگذارد.افراد بایستی در طول زندگی خود با یک روانشناس و کلینیک روانشناسی در تهران در ارتباط باشند تا درک بهتری از زندگی داشته باشند. درک درست از زندگی می تواند صبر آدمی را در مواجه با مشکلات بیشتر کند. در تخصصی ترین کلینیک روانشناسی افراد چرایی زندگی را می فهمند.بهترین کلینیک روانشناسی دارای افراد و روانشناسان و مشاوران حاذق هستند، اگر فردی بی تجربه و بی سواد برای حل مشکلات روحی و روانی افراد قدم بردارد، ممکن است راه کارهای غلطی را پیش روی فرد مراجعه کننده بگذارد.همه مسائل در سها کلینیک به شکلی عملی انجام می شود و فرد بیمار می تواند با کمک گرفتن از مشاوران با تجربه کلینیک روانشناسی سها درصدد رفع مشکلات خود برآیند.همه نتیجه ها در تخصصی ترین مرکز مشاوره کلینیک روانشناسی در تهران بر حسب علم مدرن و تحقیقات انجام شده روی روان بشر صورت می پذیرد.

  ادامه مطلب ...

راهنمای خرید انواع اجاق گاز دوو

معرفی اجاق گاز دوو

اجاق گاز، یکی از وسایل بسیار ضروری در هر خانه ای به شمار می رود. زیرا از جمله وسایلی است که در طول روز، چندین بار با آن سرو کار داریم. شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که به تولید این محصول در مدل ها، رنگ ها و طرح های مختلفی، می پردازند. اما یکی از شرکت های تولید لوازم خانگی که در تمام دنیا شناخته شده است و محصولات آن در همه جا به فروش می رسد، شرکت دوو می باشد. اجاق گازهای این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همواره مورد توجه مردم، واقع شده اند. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با عنوان اجاق گاز دوو ، به طور کامل آشنا کنیم. اگر قصد خرید این وسیله را دارید، لطفا تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب ...