وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

راهنمای خرید تشک خوشخواب

تشک خوشخواب

برای راهنمای خرید تشک خوشخواب بایستی این را بدانیم که تشک خوشخواب نوعی دیگر از انواع تشک های طبی و فنری می باشد که توسط برند کاملا ایرانی به نام خوشخواب طراحی و تولید می شود.این نوع تشک جزو برترین و قدیمی ترین تشک های موجود در بازار است. تشک خوشخواب دارای مدل های متفاوتی می باشد و هر مدل برای سنین مختلف و کاربردهای مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. در این مقاله شما را با انواع تشک های خوشخواب و ویژگی های آن آشنا میکنیم. همچنین با راهنمای خرید تشک خوشخواب بیشتر آشنا خواهید شد.

  ادامه مطلب ...

wps چیست؟ این قابلیت چه کاربردی دارد؟

wps یا Wi-Fi Protected Setup یک استاندارد برای تامین امنیت شبکه است که سعی بر این دارد تا ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر بین انواع دستگاه‌های بی سیم مانند پرینتر، کامپیوتر و دیگر دستگاه‌ها با مودم / روتر برقرار کند. wps فقط برای شبکه‌های بی سیمی قابل اجراست که از رمزهایی با پروتکل WPA یا WPA2 استفاده می‌کنند. این امنیت بی سیم برای شبکه‌های بی سیمی که از پروتکل امنیتی WEP استفاده می‌کنند کارایی‌ ندارد.

 

ادامه مطلب ...

آشنایی با کی وی ام سوئیچ های سازمانی

این از کی وی ام سوئیچ ها برای سازمان ها ، اتحادیه ها و دیگر نهادهای بزرگ و جهت فراهم آوردن راهکاری برای مدیریت تعداد زیادی کامپیوتر طراحی گردیده اند. این KVM سوئیچ ها بطور عمومی بر اساس رک های 19 اینچ و اندازه های 1U و 2U طراحی می شوند. همچنین چون نیاز است تعداد نسبتا” زیادی کامپیوتر تحت کنترل قرار داشته باشند، کی وی ام سوئیچ های سازمانی شامل تعداد پورتهای 4 ، 8، 16 و 32 می باشند.

  ادامه مطلب ...

معرفی دوربین های مدار بسته AHD موجود در بازار

دوربین‌ های مدار بسته AHD جز جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. در اصل از کیفیت بیشتری نسبت به دوربین‌های‌ آنالوگ برخوردار می‌باشند. همچنین دوربین‌های مداربسته HD-CVI ،HD-TVI و HD-SDI از زیر مجموعه‌های دوربین مدار بسته AHD است. همانطور که می‌دانید در دوربین‌های تیوی لاینی (دوربین‌های آنالوگ سنتی) روزولشن پایین تصویر، یکی از بزرگترین نقاط ضعف این دوربین‌ها بود. برای جبران این ضعف، تکنولوژی AHD عرضه شد. یکی از مزیت‌های اساسی دوربین‌های مدار بسته AHD، کیفیت بالا در کنار قیمت ارزان می‌باشد. اگر در گذشته دوربین‌های مداربسته آنالوگ داشته‌اید و قصد دارید کیفیت را بالا ببرید ولی تغییری در سیم و کابل موجود انجام ندهید، بهترین گزینه دوربین‌های AHD می‌باشند.

 

ادامه مطلب ...

سیستم سانترال چیست؟

در این مقاله قصد داریم سیستم تلفن سانترال و انواع آن‌را بررسی کنیم.

اختراع تلفن نقطه عطفی در سیستم ارتباطی جوامع بشری ایجاد کرد. تلفن باعث شد بتوانیم با هر نقطه از کره زمین بدون در نظر گرفتن بعد مسافت ارتباط برقرار کنیم. طولی نکشید تا تلفن در همه دنیا نفوذ کرد و هر مکانی صاحب یک شماره اختصاصی تلفن شد. در شرکت‌ها تلفن به اساسی‌ترین راه ارتباطی آن کسب و کار با مشتریان خود، بدل شد. تلفن ارتباط بین افراد، مشتریان و صاحبان تجارت را آسان کرد. اما در شرکت‌های بزرگ و یا سازمان‌های پراز کارمند برای استفاده از تلفن مشکل بزرگی پیدا شد.

 

ادامه مطلب ...