وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی ساعت مچی فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT

معرفی ساعت مچی فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT

ساعت مچی فردریک کنستانت یکی از مدل های خوب ساعت مچی می باشد و محبوبیت خوبی نیز بین مشتری ها دارد. ارزش این ساعت ها را می توان به راحتی از روی کیفیت، جنس، نوع طراحی و قطعات به کار رفته در آن فهمید. جهت اطلاعات بیش تر درباره ساعت مچی فردریک کنستانت و اطلاع از قیمت ها و مدل های مختلف این ساعت محبوب، شما دوستان عزیز می توانید به وب سایت گالری نقش جهان مراجعه و انواع مختلفی از ساعت های مچی را مشاهده کنید. در این مقاله نکات مفیدی درباره ساعت مچی فردریک کنستانت، تاریخچه آن، برخی از مهم ترین محصولات آن و … را با هم بررسی می کنیم.

  ادامه مطلب ...

معرفی ساعت مچی دنیل کلین DANIEL KLEIN

معرفی ساعت مچی دنیل کلین DANIEL KLEIN

در این مطلب می خواهیم یه معرفی ساعت مچی دنیل کلین DANIEL KLEIN بپردازیم، با ما همراه شوید تا با این اکسسوری پرطرفدار و زیبا با برندی اصیل و پر طرفدار آشنا شوید.

تاریخچه شرکت دنیل کلین DANIEL KLEIN

برند و شرکت ساعت دنیل کلین برای بار اول در حدود سال 1973 ثبت و ایجاد شد و کار خود را در زمینه تجارت آغاز کرد. طولی نکشید که به یک نام معتبر و محبوب تجاری تبدیل شد به گونه ای که در سرتا سر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است. این شرکت طیف گسترده و متنوعی از انواع ساعت های مچی را عرضه می کند.دنیل کلین ساعت های مختلف و متنوع با طاحی و ساخت زیبا و جذاب را با قیمت های مقرون به صرفه و مناسب ارائه می دهد.

  ادامه مطلب ...

معرفی فایروال پالوآلتو paloalto

مقدمه ای در رابطه با فایروال پالوآلتو paloalto

فایروال ها ابزاری اختصاصی برای کنترل دسترسی ها به یک شبکه می باشد که با توجه به اهمیت کاربرد توسط شرکت های گوناگونی تولید و در ابعاد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از برترین و معروفترین فایروال ها، فایروال Palo Alto می باشد که در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی ها و مدل های آن می پردازیم.

  ادامه مطلب ...

معرفی ذخیره ساز overland

مقدمه ای برای ذخیره ساز اورلند Overland

این روزها اهمیت ذخیره سازی و تامین امنیت داده ها توام با پیشرفت تکنولوژی به یکی از مسائل مورد توجه در انواع مختلف سازمان و شرکت ها تبدیل شده است. به کارگیری انواع ذخیره سازها راهکاری سودمند برای ذخیره و حافظت از اطلاعات می باشد. یکی از ذخیره سازهایی که به طور معمول در سازمان ها و کسب وکارهای متوسط مورد بهره برداری قرار می گیرد، ذخیره ساز Overland می باشد که در ادامه مطالبی را در جهت آشنایی بیشتر با آن ذکر می کنیم.ذخیره سازهای Overland محصولات تولید شده توسط شرکت Overland در کالیفرنیا می باشد. محصولات این شرکت در جهت ذخیره سازی و حفاظت از اطلاعات و داده های سازمان­ها، شرکت ها و کسب کارهای متوسط تولید و روانه بازار شده اند. این مجموعه محصولات ذخیره ساز خود را در گروه های Snap Server ، Tape Libraries و NEO Series با کیفیت بالا تولید و در اختیار مخاطبان می گذارند که در ادامه به صورت اجمالی آن ها را بررسی می کنیم.

  ادامه مطلب ...