وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

پایانه باربری تهران چیست؟

پایانه باربری تهران چیست و چه مقرراتی در آن رعایت می گردد؟

پایانه باربری تهران محلی است دارای انواع تجهیزات و ماشین آلات سنگین که در آن تمامی خدمات باربری کالابار مدیریت شده و خدمات بسیار عالی به مشتریان ارائه می دهند. در این پایانه تمامی مامورت های باربری در سیستم شرکت ثبت شده در سر هر تاریخ و ساعتی خاص مطابق با برنامه از پیش تعیین شده خودرو ها به محل اعزام می شوند.

 

ادامه مطلب ...

fps چیست؟

آیا می دانید FPS چیست و چه کاربردی دارد؟

برای اجرای یک بازی کامپیوتری نیاز به برخی قطعات سخت افزار و برخی تنظیمات مخصوص در بخش نرم افزار کامپیوتر می باشد. یکی از مهم ترین این تنظیمات، گرافیک و Fps است. و اما ببینیم fps چیست؟ و اینکه کاربرد آن در بازی های کامپیوتری به چه صورت است؟ همگی مطالبی هستند که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

  ادامه مطلب ...

نحوه ارسال کالا به شهرستان

لازمه ارسال کالا به شهرستان توسط شرکت کالابار رعایت چه نکاتی است؟

حمل بار به شهرستان در گروه مجزایی از ماموریت های باربری قرار می گیرد که نیازمند رعایت نکات بسیار مهمی است تا بار در سلامت کامل به مقصد برسد. برخی از این نکات و همچنین راهنمای انتخاب بهترین باربری تهران برای ارسال کالا به شهرستان را شرح می دهیم.

  ادامه مطلب ...

آموزش قدم به قدم ساخت اکانت جیمیل

آموزش تصویری نحوه ساختن جیمیل و اکانت گوگل

در دنیای حال حاضر اینترنت یکی از نیاز های مهم برای هر شخص داشتن یک راه ارتباطی است و ایمیل و یا همان ادرس الکترونیکی از متداول ترین راه های ارتباطی جهان شناخته شده است . می توان ساخت جیمیل را بهترین گزینه برای داشته یک ایمیل مناسب دانست. تقریبا می توان گفت برای ورود به اکثر سایت ها و اپلیکیشن ها کاربر باید یک ایمیل شخصی داشته باشد. در خیلی از ادارات و سازمان ها استفاده از ایمیل به عنوان راه حلی برای انجام مکاتبات اداری و رسمی رایج شده است. خیلی از کسب و کار ها از ایمیلی به عنوان راه ارتباطی استفاده می کنند و همچنین جذب نیرو و دریافت رزومه از طریق اکانت ایمیل ( ادرس الکترونیکی ) انجام می شود. اکنون که با اهمیت بالای یک حساب الکترونیکی اشنا شدید سوالی که ایجاد می شود این است که ایا ایمیلی برای خود دارید؟ ساخت ایمیل جدید کار بسیار ساده ای است ، در این مقاله یاد می گیریم که چگونه جیمیل و یک اکانت گوگل بسازیم .


  

ادامه مطلب ...

آموزش تصویری نحوه تغییر رمز وای فای در انواع مودم

تغییر رمز وای فای چگونه امکان پذیر است؟

امروز قصد داریم مقاله ای را برای شما مورد بررسی قرار دهیم که در خصوص تغییر رمز وای فای است. موضوع امروز سوال بسیاری از کاربران بوده پس تا انتها با ما همراه باشید.

امروزه در بسیاری از منازل از وای فای یا همان اینترنت خانگی استفاده می شود، اقدامات زیادی وجود دارد تا امنیت آن ها را بیشتر کرد. یکی از این راه ها چند وقت یک بار عوض کردن رمز وای فای است. در ادامه تمامی مراحلی که باید برای این کار طی شود را به شما خواهیم گفت.

  ادامه مطلب ...