وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی ساعت مچی ویولت

معرفی ساعت مچی ویولت

امروزه با توجه به اینکه اغلب مکان ها و حتی خودرو ها دارای ساعت می باشند، اما همواره، افراد تمایل دارند که در مکان های خاص از ساعت مچی استفاده کنند. ساعت های مچی به دو دسته رسمی و اسپرت تقسیم بندی میشوند که  از مدل های رسمی برای مجالس مختلف عروسی و ترحیم و ادارات و جلسات و ... و از مدل اسپرت برای انواع مختلف ورزش های مختلف و دورهمی های دوستانه استفاده میشود. ساعت های مچی اسپرت نسبت به مدل های رسمی قابلیت ها و امکانات بیشتری شامل زمان سنج و کورنومتر و ... هستند.

ساعت ویولت ، برندی ژاپنی در دنیای ساعت میباشد که بوسیله طراحانی ژاپنی با نامهای درKiomi  و Otanabe سال 1991 ثبت شد.  

 

ادامه مطلب ...

اتوماسیون اداری تحت‌وب چیست؟

آیا می دانید سیستم اتوماسیون اداری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اغلب مدیران کسب و کارهای مختلف تمایل دارند که کارها و امورات شرکت و یا سازمانی که مدیریت می کنند با سرعت زیادی انجام شود، اما واقیت این است که در این سازمان ها زمان زیادی به مکاتبات و رسیدگی به درخواست ها اختصاص  داده می شود از این رو میزان زمان مفید برای پیش بردن هدف اصلی سازمان کاهش پیدا می کند، براساس نتایج تحقیقاتی که توسط انجمن مدیریت جریان کار در سال 2006 انجام شد سازمان ها و شرکت هایی که به صورت سنتی امور کاری خود را پیش می برند تنها از 30 درصد زمان مفید برای پیش بردن فرایند اصلی شرکت استفاده می کنند و 70 درصد صرف اموراتی می شود که جز اتلاف زمان بوده و هیچ سودی از آن نصیبشان نمی شود.

 

ادامه مطلب ...

فروشگاه آنلاین محصولات و ملزومات اسباب کشی

حتما این ضرب‌المثل قدیمی که "هر 3 بار اسباب کشی به اندازه یک آتش سوزی خسارت به همراه دارد!" را شنیدید، باید اعتراف کرد که این جمله واقعا درست است! این قدیمی‌ها هم یک چیزی میدانستند که انقدر حرف‌های تاثیر گذار می‌زدند.

 ولی یکم رک صحبت کنیم، این جمله مخصوص همان زمان‌های قدیم است! یعنی آن زمان‌ها ابزاری نبود که بتوان ایمن‌سازی لوازم خانه را تضمین کرد. ولی امروزه آنقدر امکانات زیاد شده که سوای شرکت‌های اسباب کشی و باربری، هر شخصی به خودی خود می‌تواند وسایل منزل یا محل کار خودش را ایمن کند، بدون نیاز به فرد متخصص! همه ما به یاد داریم که پدر و مادرانمان هنگام جابجایی و بسته بندی وسایل از کارتن‌های اثاث کشی و متریال‌های دیگری برای محکم کردن لوازم منزل استفاده می‌کردند که البته بعد از نقل مکان به خانه جدید حداقل یک قلم جنس شکسته از آن کارتن‌ها بیرون میامد. ولی الان که متریال و ابزارهای کمکی در اختیار تمام مردم کشور قرار گرفته چرا استفاده نکنیم؟ چرا بازهم باید به همان شیوه قدیمی که انصافاً ریسکش هم بالا بود عمل کنیم؟ حال در ادامه به طور کامل روش‌های ایمن سازی را که خودتان بهتر از ما میدانید را برایتان یادآوری می‌کنیم!

 

ادامه مطلب ...

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی لوازم داخل منزل با اهداف مختلفی صورت میگیرد. به طور مثال شما قصد جابجایی از یک خانه به خانه جدید را دارید و طبیعتا برای حفظ سلامت وسایلتان نیاز به بسته بندی آنها دارید. یکی دیگر از موارد خدمات بسته بندی اثاثیه منزل دپو کردن وسایل در انبار میباشد و فرض کنید شما جهت اقامت چند ساله در یک کشور خارجه، تصمیم به ترک ایران می‌گیرید. بسیاری از افراد در این مواقع وسایل داخل منزل خود را داخل انبار قرار میدهند تا بعد از بازگشت بتوانند از آنها استفاده کنند یا یکی دیگر از مواردی که نیاز به بسته بندی اسباب منزل میباشد انتقال به خارج از کشور است.

 

ادامه مطلب ...