وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی ساعت مچی اباکو Obaku

معرفی برند اباکو

اباکو یک برند اروپایی می باشد که نمایندگی مرکزی آن در کشور دانمارک است  و همان جا نیز ساعت های این شرکت،تولید و دسته بندی میشوند.این شرکت توانسته که در مدت زمان کوتاه،خود را به درجات بالایی برساند و شروع به رقابت با محصولات معروف دنیا بکند.این شرکت،طراحی محصولات خود را بر اساس ایده گرفتن از دو بُعد اروپایی–آسیایی قرار داده است. در طراحی ساعتهای مچی اباکو از دو فلسفه طراحی دانمارکی که به سادگی معروف است و دیگری الهام از فلسفه بوداییسم در کشورهای شرقی آسیا به صورت همزمان استفاده میشود. در دامنه این کوه معبد های زیادی از بودا وجود دارد و به نماد ژن بوداییسم معروف است.ژن بوداییسم زیر شاخه ای از مذهب بوداییسم است که سخن اصلی آن پرهیز از تخریب و نابودی بوده است و بر استفاده از سادگی ها و اصالت در زندگی اصرار می دارد.

  ادامه مطلب ...

معرفی فایروال جونیپر juniper

معرفی فایروال juniper جونیپر

فایروال ها ابزارهایی امنیت شبکه می باشند که ممکن است به شکل یک نرم افزار یا دستگاه اختصاصی برای شبکه ارائه شوند. هدف استفاده از فایروال ها جداسازی داده های امن از ناحیه نا امن و همچنین کنترل رابطه بین این دو می باشد. همچنین فایروال مسئولیت کنترل و نظارت بر ارتباط ورودی یا خروجی از یک دستگاه به شبکه را بر عهده دارد.فایروال های امنیتی juniper یکی از بهترین فایروال های موجود در سراسر دنیا برای حفظ جمعیت می باشد. در حال حاضر از فایروال جونیپر juniper در بسیاری از سازمان های دولتی و سازمان های خصوصی استفاده می شود چرا که این فایروال مانند دیگر فایروال ها از دسترسی غیر مجاز به شبکه با کارایی بالایی که دارد جلوگیری می کند و از این طریق یک چارچوب امنیتی برای شبکه ایجاد می کند.

  ادامه مطلب ...

نکات ویژه و راهنمای خرید تشک مناسب زنان

تشک مناسب زنان باید با نیاز های خاص آن ها به ویژه در دوران یائسگی و بارداری هماهنگ باشد. و همچنین از کمر پشتیبانی بیشتری ایجاد کند. در ادامه این مقاله عواملی را شرح می دهیم که منجر می شوند تا انتخاب تشک و خرید تشک برای زنان در مقایسه با مردان با پیچیدگی های بیشتری همراه باشد.

 

ادامه مطلب ...

تعمیرات تخصصی گوشی هوآوی

انواع تعمیرات گوشی و موبایل هوآوی

 

شکستگی ال سی دی گوشی هوآوی در تعمیرات موبایل هوآوی

متاسفانه ال سی دی گوشی ها به ضربه بسیار حساس هستند و باید همواره از آن ها در برابر ضربات مراقبت کرد. اگر میزان شکستگی ال سی دی زیاد باشد و نتوانید به راحتی از گوشی استفاده کنید پس به ناچار باید آن را تعویض کنید. جهت تعویض آن نیز دو راه وجود دارد یا این که این کار را به مغازه های تعمیرات موبایل هوآوی بسپارید یا این که خودتان می توانید به راحتی یک ال سی مناسب تهیه کنید و آن را با ال سی دی شکسته جایگزین کنید که انجام این کار برای شما بسیار به صرفه تر خواهد بود.

  ادامه مطلب ...

معرفی چسب پهن

تقریبا همه افراد هنگام اسباب کشی به چسب نواری پهن نیاز پیدا می‌کند. خود شما هم در اثاث کشی ممکن است چند رول چسب تمام کنید، پس برای محکم‌تر کردن کارتن‌ها و بسته‌بندی وسایل حتما به چسب و برچسب نیاز پیدا می‌کنیم. حال برای انتخاب یک چسب استاندارد که با شرایط جابجایی ما نیز سازگار باشد، چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ این مطلب را از دست ندهید تا درباره چسب پهن نیز اطلاعاتی بدست آورید.

  ادامه مطلب ...