وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

خدمات شبکه شرکت مفتاح رایانه افزار

آشنایی با خدمات شبکه و انواع آن

در دنیای امروز، شبکه یکی از مهم ترین بخش های سازمان های مختلف به شمار می رود و به یک عنصر جذایی ناپذیر سازمان تبدیل شده است. هدف اصلی از ایجاد شبکه، استفاده از منابع و اطلاعات به صورت مشترک می باشد. اطلاعات در شبکه به صورت طبقه بندی شده ارائه می شوند و تمام داده ها به صورت به روز شده در اختیار کاربران شبکه قرار خواهند گرفت. همچنین ویژگی مهم دیگر شبکه این است که اطلاعات و داده ها با سرعت بسیار بیشتری در بین کاربران رد و بدل خواهند شد.

  ادامه مطلب ...

تعمیرات شبکه چیست؟

همه چیز در مورد تعمیرات شبکه و سرور

یکی از مهمترین ساختار های موجود در امروزه شبکه ها می باشند که از کار های بسیار ساده تا کار های پیشرفته مثل اتوماسیون ، بانکداری و... بر این پایه انجام می گیرند. پس می بایست از تجهیزات شبکه سالم در آن ها استفاده شود تا به بهترین صورت ممکن عمل کنند که این امری بسیار مهم است به همین خاطر بسیاری از شرکت های بزرگ برای نگهداری و تعمیرات شبکه و سرور از افراد ماهر و متخصص استفاده می کنند تا هر گونه ایرادی را در شبکه برطرف کنند. 

ساختار شبکه به دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود:

بخش نرم افزاری شامل داده ها و برنامه هایی هستند که برای به کار گیری سخت افزار های موجود استفاده می شوند و همچنین با ایجاد پرتکل های مختلف برنامه های متفاوتی را روی شبکه پیاده سازی کرد . یکی از شاخه های موجود از این برنامه ها تشکیل دهنده اینترت می باشد که لازم به ذکر است که اینترنت خود از مجموع چند برنامه ساخته شده و بر بستر لایه های نرم افزاری مختلف فعالیت می کنند.

 

ادامه مطلب ...

معرفی انواع ساعت مچی سیکو SEIKO

مقدمه ای برای ساعت مچی سیکو SEIKO

ساعت مچی سیکو یکی از برندهای معروف در حوزه ساعت می باشد که کمپانی این شرکت در کشور ژاپن مستقر است. در ابتدای کار برند سیکو فعالیت خود را با یک فروشگاه کوچک شروع کرد و به علت کیفیت بالای محصولاتش توانست به سرعت معروف شود. جهت اطلاع از این برند معروف و برند های دیگر می توانید وب سایت گالری نقش زمان را مشاهده و جهت خرید آنلاین آن نیز به راحتی اقدام کنید. در این مقاله نکات مفیدی درباره ساعت مچی سیکو ، تاریخچه آن، برخی از مد های آن و … را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب ...