وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

آشنایی با انواع سوئیچ سیسکو و عملکرد متفاوت هر یک

سوئیچ شبکه وسیله بسیار کارآمد، کاربردی و مفید می باشد که قابلیت اتصال چندین گره و دستگاه را به هم دارد و با شناسایی داده های اطلاعاتی و خواندن هدر ها، عملیات دریافت و ارسال میان NODE ها را به خوبی انجام می دهد. کمپانی های متعدد در زمینه تولید انبوه سوئیچ شبکه فعالیت دارند و سیسکو به عنوان یکی از مشهور ترین برند های ساخت تجهیزات شبکه با ساخت مدل های متفاوت از این محصول سعی در بهبود اتصالات شبکه و ایجاد ارتباط سالم داشته است. سوئیچ سیسکو و نحوه عملکرد انواع مختلف آن تیتر مطالبی است که در ادامه مطالعه خواهیم کرد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

معرفی تشک رویا

تشک رویا را می توان رویاساز شب های خود بدانید! پس از طی روزی سخت و پر از فشار های جسمی و روانی، استراحت بر تشکی کاملا استاندارد و مطابق با سلیقه شما بسیار دلنشین و رویایی خواهد بود.

هر نیازی احساس پاسخ گرفتن را در خود می بیند و تشک های خواب رویا نیز نیاز استراحتی راحت را برای شما پاسخ گو خواهند بود.

در بین تمام انواع مدل ها و برند های تشک ها در سراسر ایران، نام شرکت تولید و عرضه تشک رویا ، همیشه درخشیده است.

بیاید با تاریخچه و پیشینه کارخانه تولید تشک رویا موجود در شرکت یات شاپ  بیشتر آشنا شویم:

  ادامه مطلب ...

باربری تهران به اهواز

روش های ثبت سفارش خدمات باربری تهران به اهواز

باربری تهران به اهواز یکی دیگر از مهم ترین خدماتیست که توسط شرکت کالابار انجام می گیرد. در برخی مواقع مشاهده شده که مشتری اهوازی می خواهد کالایی را که اقوام از تهران برایش تهیه کرده اند را دریافت نماید اما این شخص به خاطر وجود فاصله ها دسترسی به شرکت ندارد پس چگونه می تواند کالای مورد نیاز خود را از طریق باربری های مطمئن شهر تهران دریافت نماید؟ برای دریافت پاسخ این سوال و دیگر سوالات مربوط با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

طراحی و اجرای شبکه

برای طراحی و اجرای شبکه کامپیوتری باید چه اقداماتی صورت پذیرد؟

امروزه داشتن اتصالات کامپیوتری و ارتباطات میان کامپیوتر های داخل یک شبکه از اهمیت زیادی برخوردار است اما داشتن شبکه های اطلاع رسانی تنها زمانی مفید است که بتوان کاملا درست و کارآمد آن را به اجرا در آورد. استفاده از روش های متعدد برای داشتن اتصالات شبکه مستلزم بهره گیری از امکانات و تجهیزات به خصوصی است که در ادامه در رابطه با آن ها توضیح خواهیم داد اما هدف اصلی این مقاله شرح عناوین مهم در مورد روش های متفاوت برای اجرای شبکه ، پشتیبانی ، تجهیزات و خدمات شبکه لازم است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

معرفی انواع تجهیزات شبکه

انواع تجهیزات شبکه کدام اند؟

امروزه در تمامی جوامع در سراسر دنیا از شبکه های اینترنتی استفاده می شود و با توجه به گسترش روز افزون استفاده ها از شبکه در موارد بسیار بهتر است با انواع تجهیزات شبکه که برای راه اندازی آن مورد نیاز است، آشنا شوید. ما در این مقاله شما را با انواع تجهیزات شبکه ، قیمت تجهیزات شبکه و همچنین چگونگی فروش تجهیزات شبکه آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

   ادامه مطلب ...