وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

تعمیرات تخصصی انواع تشک های طبی و فنری

تعمیرات تشک های طبی و فنری با ماشین آلات و ابزار مخصوص

یکی از مهم ترین امور برای سلامت انسان، خوابیدن اصولی می باشد. هنگام خوابیدن، برای جلوگیری از درد های استخوانی و دیسک کمر باید تمامی اصول برای یک خواب خوب رعایت شود. از جمله ی مهم ترین دلایل این بیماری ها، تشک خواب غیر اصولی و خراب میباشد. تعمیرات ما، خدمات ویژه ای برای تعمیرات تشک های طبی و فنری در انواع رویا و خوشخواب برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

هر تشک طول عمری دارد. با توجه به کیفیت تشکی که خریداری کرده اید طول عمر تشک متفاوت است. اما در هر صورت بیش از10 سال استفاده از تشک، فرسوده شدن آن را حس خواهید کرد و در نتیجه خواب شما را به هم می زند چون صدا تولید می کند و یا منجر به کمر درد می شود.تصور کنید تشک شما دیگر قابل استفاده نباشد و یا رغبت استفاده از تشک خود را ندارید در این وضعیت به فکر این هستید که تشک جدیدی را خریداری کنید اما هر معمایی راهکاری دارد، نمایندگی تعمیرات ما در راستای رفاه شما اقدام به این کار کرده است.

  ادامه مطلب ...

معرفی ساعت مچی رومر ROAMER


ساعت مچی رومر در سال 1888 توسط فریتز مایر در سولوتورن سوئیس تاسیس شد.  تعداد کارمندان این شرکت فقط در عرض 7 سال ، به 60 کارمند افزایش یافت و تولید ساعتهای کامل را آغاز کرد. در سال 1895 ، این شرکت برای بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد تأسیس شرکت ، اولین کالیبر خود را توسعه داد و آن را شماره 38 قرار داد. در سال 1905 ،  مایر به یوهان استودلی ، ساعت ساز دیگر پیوست و همکاری مایر و استودلی (MST) را تشکیل داد. در همان سال ، مایر در نمایشگاه جهانی لیژ موفق به کسب مدال برنز شد. این مشارکت برای تولید ساعت های جدید و ورود آنها به نمایشگاه های جهانی ادامه یافت و با کسب مدال نقره در نمایشگاه میلان در سال 1906 و نمایشگاه بروکسل در سال 1910 توانست خود را در میان برند های معروف و محبوب ساعت سازی قرار دهد.

  ادامه مطلب ...