وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

آموزش نرم افزار دوربین مدار بسته برند Maxron و Dahua

با توجه به در خواست های زیاد دوستان و مشتریان گرامی در خصوص آموزش نرم افزار دوربین مدار بسته برند Maxron و Dahua
تصمیم گرفتیم تا به صورت تصویری به نحوه نصب و تنظیم نرم افزار این مدل از سیستم های نظارتی و تصویری بپرازیم.
با توجه به گستردگی استفاده از گوشی همراه نحوه نصب نرم افزار و نحوه استفاده از آن را برای گوشی های اندرویدی و همچنین iphone توضیح خواهیم داد.

  ادامه مطلب ...

7 روش طلایی تقویت سیگنال وای فای و افزایش سرعت مودم و روتر

یک سیگنال ضعیف وای فای، سبک زندگی آنلاین شما را پیچیده می کند، اما راه های متعددی برای تقویت سیگنال وای فای جهت بهبود بهره وری و لذت از اینترنت وجود دارد.

بسیاری از مردم، برای مثال، دوست دارند برد وایفای را در ماه های گرم به محیط های بیرونی گسترش دهند تا از آن در محیط بیرون منزل لذت ببرند. برای برخی دیگر از افراد ممکن است سرعت اینترنت داخل منزل کلافه کننده باشد، ممکن است یک اتاق به خصوص در نقطه کور وایرلس باشد. اگر این موارد برای شما آشنا است، ترکیبی از پیشنهادات این مقاله را امتحان کنید تا قدرت سیگنال وای فای را بهبود دهید و برد وای فای را گسترش دهید و ببینید که اتصال شما چقدر می تواند بهتر شود.

 

ادامه مطلب ...

دستگاه DVR چیست؟

دستگاه DVR مرکز تجمیع دوربین های مداربسته و مدیریت آن‌ها است. در دنیای امروز که لزوم استفاده از دوربین مدار بسته برای نظارت امنیتی اماکن وجود دارد، کسب اطلاعات درباره ادوات این سیستم نظارتی و آگاهی از نحوه کارکرد تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی سیستم نظارتی، ضروری است. در این مقاله قصد داریم دستگاه DVR را بررسی کنیم و نحوه کارکرد آن‌را شرح دهیم تا بتوانیم درک کنیم مفهوم دستگاه DVR چیست.

 

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید تشک فنری

بررسی تشک فنری

اولین موردی که در اینجا پیش می آید این است که در کل تشک فنری چیست؟

تشک فنری امروزه یکی از پرکاربردترین تشک ها برای افراد می باشد و افراد زیادی اقدام به خرید این نوع تشک میکنند. تشک فنری توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود. اگر بخواهیم به برخی از این برندها اشاره کنیم می توانیم برندهای تشک خوشخواب ، تشک رویا و رویال که جزو برندهای ایرانی می باشند را نام ببریم و همچنین از برندهای خارجی که در ایران مشغول فعالیت هستند می توان به زست و … اشاره کرد.

  ادامه مطلب ...

متعلقات و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته

متعلقات و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته در کنار خود دوربین‌ها مجموعه نظارت امنیتی را تکمیل می‌کنند. سیستم‌های امنیتی نظارتی دوربین مدار بسته از قسمت‌های متفاوتی تشکیل شده‌اند. دوربین مدار بسته قسمتی از این سیستم است که رویت می‌شود و بخش‌های دیگر آن در معرض دید عموم نیستند. سیستم نظارتی دوربین مدار بسته برای کارکرد صحیح نیازمند وجود تمام اجزا و متعلقات آن است. دوربین‌ها فقط وظیفه فیلم برداری و ارسال تصاویر را بر عهده دارند. برای انجام فرآیند ارسال تصاویر و دیدن و ذخیره آن‌ها به تجهیزات دیگری هم نیاز داریم که در این مقاله به کلی آن‌ها را بررسی می‌کنیم. 

 

ادامه مطلب ...