وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی ماشین لباسشویی آبسال

در این مقاله در ارتباط با ماشین لباسشویی آبسال و سری ویژگی هایی که این محصول می تواند داشته باشد به شما اطلاعاتی را خواهیم داد. اگر به این موضوع علاقه متد هستید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید؛

ماشین لباسشویی از جمله کاربردی ترین وسایلی است که در دهه اخیر ساخته شده است و رضایت بسیاری از مشتریان را به دنبال داشته است. این وسیله به افراد مختلف شاغل و همچنین خانه دار کمک می کند که لباس ها و لوازم پارچه ای که تمیز نیستند را به راحتی بشورند. وجود لباسشویی های مختلف سبب شده است که زمان کمتری صرف شستن لباس ها شود. با توجه به قابلیت هایی که ماشین های لباس شویی می توانند داشته باشند و همچنین بر اساس کاربرد آن در زندگی افراد مدل های مختلفی از آن طراحی شده است.

 

ادامه مطلب ...

کودکان بیش فعال و 7 راهکار و نکته رفتار درمانی برای آنان

رفتاردرمانی برای کودکان بیش فعال

اگر که والدین برای کودکان بیش فعال قوانین مشخصی را وضع کنند و به طور مداوم پیامدهای مثبت و منفی را به کار گیرند، رفتاردرمانی مفید واقع می شود. چنانچه به هر دلیل به متخصص سلامت روان دسترسی ندارید تا در این مسیر کمکتان کند، از 7 راهبردی که در این مقاله به آنها پرداخته می شود استفاده کنید تا خودکنترلی قوی تری را در فرزندتان رشد دهید.

آیا تا به حال برای مثال فرزندتان را به خاطر رفتار بی ادبانه اش به اتاق خود فرستاده اید؟ یا برایتان پیش آمده که قبل از اینکه او را به مهمانی­ای ببرید که احتمال می دهید در آنجا با کنترل رفتارش مشکل خواهد داشت، به او هشدار دهید؟ در صورت پاسخ مثبت، باید بگوییم که شما از قبل تا حدی می دانید که رفتار درمانی در تربیت کودکان بیش فعال مبتلا به ADHD (بیش فعالی در کودکان -نقص توجه) چگونه کار می کند.

  ادامه مطلب ...

معرفی چسب پهن


چسب پهن یکی از مهمترین ابزارهای هر جابجایی محسوب می‌شود، طوری که همه ما در بسته بندی اثاثیه خانه حداقل دو رول چسب مصرف میکنیم. به همین خاطر همین وسیله کوچک یکی از واجبات هر جابجایی می باشد. در واقع چسب نواری پهن به دلیل چسبندگی بالا برای ایمن سازی کارتن اسباب کشی و پلاستیک حبابدار به کار می‌رود. از چسب پهن نواری به عنوان مستحکم کردن انواع کارتن های اسباب کشی و وسایل بسته بندی استفاده می شود. چسب پهن نواری تولید شرکت ایزی پک با قدرت چسبندگی بسیار بالایی که دارد بهترین گزینه برای بسته بندی می باشد. این محصول کاربردی با بهترین متریال ها و مواد اولیه با کیفیت تولید شده است و گزینه ای عالی برای بسته بندی محسوب می شود. حالا در ادامه بیشتر به توضیح این چسب پهن نواری می پردازیم.

  ادامه مطلب ...