وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

خدمات میکرونیدلینگ در تهران

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست است. در این روش غیرتهاجمی، به کمک سوزن‌های ریز، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد می‌شود و به این ترتیب ترک های پوستی که در اثر زایمان، چاقی و بلوغ روی پوست ایجاد شده‌اند، از بین می‌روند. درمان جای سوختگی، بستن منافذ باز پوست، درمان لک پوستی، رفع چین و‌ چروک و از بین بردن جای زخم، بخیه و نیز از بین بردن جای جوش با روش میکرونیدلینگ امکان‌پذیر است.

  ادامه مطلب ...

تزریق بوتاکس در تهران

تزریق بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس یک نوروتوکسین است.این مواد سیستم عصبی را هدف قرار داده و باعث اختلال در فرآیندهای سیگنالینگ عصبی و در نتیجه باعث انقباض عضلات می گردند. به این ترتیب دارو باعث فلج موقت ماهیچه می شود.  استفاده از تزریق بوتاکس در تهران در سال ۲۰۰۲  توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) جهت امور زیبایی تایید شده است. اثرات بوتاکس بسته به نوع درمان ، موقت است و 3 تا 12 ماه به طول می انجامد.

اگر در نظر دارید درمان های بوتاکس را انجام دهید ، مهم است که این کار را نزد یک متخصص انجام دهید.  اگرچه ممکن است کار کردن با شخصی که دارای مجوز نیست ارزان تر باشد ، اما انجام این کار می تواند خطر بروز عوارض را افزایش دهد.

  ادامه مطلب ...