وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

تدریس خصوصی س‍ئو

چرا تدریس خصوصی سئو ؟!

سئو، کلمه کلیدی مهم که در طی سالیان گذشته توانسته است خود را در موتورهای جستجو به همگان شناسایی کند، قبل از شروع تدریس سئو باید بتوانیم به این سؤال جواب دهیم، چرا یادگیری سئو برای توسعه دهندگان وب و یا مدیران وب سایت ها واجب است؟ چرا سئو در رونق و سود کسب و کارهای اینترنتی که از طریق وب سایت انجام می شود نقش دارد؟

قطعا یادگیری سئو به صورت تدریس خصوصی س‍ئو می تواند مزایای زیادی برای این افراد داشته باشد زیرا که سئو فرایندی است که از طریق انمی توان ر تبه سایت را در نتایج جستجو در اغلب مرورگرها بالا برد با این فرایند می توانید تا حد بسیار زیادی ترافیک وب سایتتان را نیز افزایش دهید.

در این مقاله قصد داریم به تدریس خصوصی سئو بپردازیم و در مورد سئو و این که یادگیری آن چه مزایایی می تواند برایمان داشته باشید صحبت کنیم پس با ما همراه باشید:

  ادامه مطلب ...

معرفی برند داهوا برترین تولید کننده دوربین مداربسته

معرفی شرکت و برند داهوا Dahua

داهوا Dahua شرکت تخصصی تکنولوژِی(Dahua tdchnology)، شرکتی معتبر و صاحب نام جهانی در ساخت و تولید سامانه های نظارتی و دوربین مداربسته می باشد. این شرکت چینی برای اولین بار در سال 2001 سیستم ضبط تصویر دیجیتال یا همانDVR (digital video recorder) هشت کاناله با قابلیت پخش real time را اختراع و راه اندازی کرد.

از آن زمان تا کنون این شرکت در جهت تولید تکنولوژی و فناوری، ایده های جدید و بهینه در قسمت تحقیق و توسعه سرمایه گذاری ویژه ای کرده است و حدود 10 درصداز فروش سالیانه خود را در همین بخش متمرکز نموده است.

 

ادامه مطلب ...