وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی انواع کامیون حمل بار

انواع کامیون  ، شامل دسته بندی کلی از ماشین های حمل بار است. در تعریف کلی کامیون وسیله نقلیه موتوری برای حمل بار است که برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود. کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع کار , حجم بار , وزن بار و نحوه جابه جایی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. کامیون ها دارای ظرفیت های مختلفی هستند که به طور معمول این ظرفیت از ۴ تن به بالا شروع می شود.

 

ادامه مطلب ...

نحوه درست جابجایی گل و گیاه

یکی از مواردی که معمولا خیلی از افراد هنگام اسباب کشی دغدغه آن را دارند شیوه درست جابه جائی گل و گیاه موجود در خانه می باشد. شاید به جرات بتوان گفت که گل و گیاه تنها موجود زنده داخل یک خانه بوده که جزئی از اسباب آن به حساب می آید که البته این باور کاملا اشتباه می باشد چرا که همانطور که نحوه نگهداری و محافظت از گلهای خانگی با سایر وسایل موجود در آن متفاوت است و نیاز به ظرافت های رفتاری و انسانی دارد در رابطه با جابه جائی آن ها نیز این موضوع صدق خواهد کرد.برای هرچه بهتر جابجایی گیاهان خود میتوانید از نیرو های متخصص ایزی پک که جزو بهترین نیرهای اتوبار در تهران نیز هستند استفاده کنید.

  ادامه مطلب ...

معرفی انواع شیشه ساعت مچی

در این مقاله قصد داریم به بررسی شیشه های ساعت مچی بپردازیم . اولین چیزی که هنگام دیدن ساعت مچی به چشم میاید شیشه ی ان است در ادامه به سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان درباره شیشه ساعت مچی، انواع ان و نقاط مثبت انها وجود داشته باشد پاسخ خواهیم داد.

  ادامه مطلب ...