وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی ساعت مچی کاسیو

معرفی ساعت مچی کاسیو

ساعت کاسیو یکی از برند های بسیار مشهور ساعت مچی در ایران است و به احتمال زیاد همه ی شما نام این برند را شنیده اید.ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درمورد برند کاسیو و انواع ساعت های آن به شما ارائه دهیم. پس در صورت تمایل ما را تا انتهای مطالب همراهی کنید.

  ادامه مطلب ...

نقد و بررسی ساعت مچی سیتیزن Citizen

معرفی ساعت مچی سیتیزن Citizen

سیتیزن یک برند ژاپنی بسیار پرطرفدار و محبوب در میان ساعت های مچی می باشد. شعبه ی مرکزی کمپانی سیتیزن در توکیو قرار دارد اما نمایندگان آن در سراسر جهان فعالیت دارند. در ایران هم گالری نقش زمان به صورت آنلاین تمام مدل های ساعت مچی سیتیزن را ارئه می دهد.

اگر شما هم از طرفداران برند ساعت سیتیزن هستید تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید.

  ادامه مطلب ...

فروش آنلاین برترین ساعت های مچی در "گالری نقش زمان"

یکی از مهم ترین اکسسوری هایی که در جذابیت افراد و تکمیل استایل آن ها نقش مهمی دارد، ساعت مچی است. جالب است بدانید بزرگ ترین خریداران ساعت های لوکس در دنیا هم سلبریتی ها و به خصوص افرادی هستند که در حوزه مدلینگ فعالیت دارند.

حتی بعضی از افراد حاضرند مبلغی معادل خرید یک خودرو را برای داشتن یک ساعت مچی لوکس صرف کنند! استفاده از یک ساعت مچی لوکس می تواند ظاهر شما را جذاب تر و شیک تر نشان داده و باعث شود که استایل شما در هر جمعی بدرخشد. اما علاوه بر زیبایی، شما باید در هنگام خرید ساعت مچی به ویژگی های دیگری مثل بادوام بودن، ضد آب بودن، طراحی منحصر به فرد و امکانات دیگر هم توجه داشته باشید.

 

ادامه مطلب ...