وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی تشک رویا

تشک رویا را می توان رویاساز شب های خود بدانید! پس از طی روزی سخت و پر از فشار های جسمی و روانی، استراحت بر تشکی کاملا استاندارد و مطابق با سلیقه شما بسیار دلنشین و رویایی خواهد بود.

هر نیازی احساس پاسخ گرفتن را در خود می بیند و تشک های خواب رویا نیز نیاز استراحتی راحت را برای شما پاسخ گو خواهند بود.

در بین تمام انواع مدل ها و برند های تشک ها در سراسر ایران، نام شرکت تولید و عرضه تشک رویا ، همیشه درخشیده است.

بیاید با تاریخچه و پیشینه کارخانه تولید تشک رویا موجود در شرکت یات شاپ  بیشتر آشنا شویم:

  

تاریخچه شرکت رویا:

این شرکت با در نظر داشتن نیاز مردم در جوامع مختلف در ایران، به عنوان پاسخی زیبا و کارآمد، اقدام به تاسیس کرد!

در سال 1363 این شرکت برای اولین بار خط تولید انواع تشک های خود را آغاز کرد. با بهره گیری از انواع تکنولوژی های روز دنیا و کارمند هایی بسیار دقیق و موظف، پیشرفت این شرکت عظیم تشک سازی و کالای خواب دیری نپایید.

رفته رفته شرکت رویا با بکار گیری جدیدترین متد های روز دنیا در امر تشک سازی، محبوبیت خیره کننده ای را علاوه بر تجربه بیش از نیم قرن خود در کارنامه ثبت کرد.

امروزه یکی از بهترین های بازار را تشک رویا عرضه می کند! همانطور که دیده و شنیده ایم، انواع مدل های تشک های رویا مطابق با سن و سلیقه های افراد مختلف تولید و عرضه می شوند.

علاوه بر تشک سازی، شرکت رویا با بهره گیری از روش های نوآوری و ابتکار، دست به :

  • تولید انواع پارچه و موکت
  • تولید و عرضه اسفنج ها در ابعاد متفاوت
  • ساخت انواع نوار های ژاکارد، مفتول و لایی
    زده است.

آشنایی نسبی و خوبی با این شرکت معروف تشک سازی پیدا کردیم. حالا برویم سراغ معرفی انواع مدل های تشک رویا و بررسی تک به تک آن ها:

انواع تشک رویا

  1. تشک مدیکال رویا:

این مدل از انواع تشک های رویا، با بکارگیری روش های نو در تولید و ساخت، بشدت مورد استقبال سازمان استاندارد پزشکی قرار گرفته است.
در تشک های مدیکال رویا، دیگر نگران هیچ درد یا گرفتگی در عضلات و دیسک های کمر و گردن خود نباید باشید؛ چرا که متخصصان در امر تشک سازی در شرکت رویا، با دانستن علم پزشکی و حرفه فوق العاده در کار، تشک پزشکی بی نقصی برای شما ساخته اند.
این تشک ها طبق گفته شرکت ساخت تشک رویا، با ضمانت 5 ساله عرضه می شوند و در تولید به 3 نوع با نام های:
1. تشک مدیکال 1: با ارتفاع حدود 26 سانتی متر
2. تشک مدیکال 2: با ارتفاع حدود 20 سانتی متر
3. تشک مدیکال 3: با ارتفاع حدود 22 سانتی متر
تقسیم می شوند.

  1. تشک مدیکال پلاس رویا:

    این تشک ها که در شرکت رویا با بهره گیری از متد های بروز و مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند. تشک های مدیکال پلاس رویا، با مدل مدیکال تفاوت چندانی ندارند و می توان تفاوت جزئی آنان را در سفتی و یا ارتفاع کمی متفاوت با مدل قبلی دانست.
  2. تشک بونل رویا:

    این نوع از تشک های رویا همان تشک های فنری هستند و با اسمی خاص در بازار عرضه می شوند.
    ساختار این نوع تشک ها به این شکل است که فنر های متصل و به هم چسبیده ای در سراسر تشک وجود دارند و شما با خوابیدن بر روی آن ها، وزن خود را کاملا پخش شده حس خواهید کرد.
    تشک های رویا در مدل های بونل، به 5 مدل بونل 1، بونل 2، بونل 3، بونل 4 و بونل 5 تقسیم می شوند.
  3. تشک اولترا رویا:

    نوع دیگری از انواع مدل های تشک رویا، مدل اولترا آن است. تشک اولترا با بکارگیری متد منحصر به فردی در تولید تشک، تشکی فنری است که برخلاف مدل قبلی( بونل) که سیستم بهم متصلی از فنر ها را داشت، فنر های مستقل از یکدیگر را در ساختار منسجم خود دارا است.
    از مزیت های این مدل تشک می توان به راحتی زیاد بهنگام خواب مخصوصا در تشک های دو نفره اشاره کرد.
    مدل های اولترا از 4 نوع اولترا 1، اولترا 2، اولترا 3 و اولترا 4 تشکیل شده اند.
  4. تشک اولترا پلاس رویا:

    این نوع تشک نیز همانند مدل قبلی است ولی در ابعاد و متد های جدیدتر. در این بین تشک های اولترا پلاس نیز به انواع مختلفی دسته بندی می شوند.

سوالات متداول

  1. سوال نخست: استاندارد های تشک شامل چه مواردی است؟در پاسخ به این سوال می توان انواع فاکتور های تاثیر گذار در استاندارد یک تشک را نام برد. برای مثال:
    - نوع جنس تشک
    - نوع دوخت و متریال های پر کرده درون تشک
    - ارتفاع تشک و بالا بودن
    -
    استاندارد کیفی آن محصول
  2. سوال دوم: در بررسی برای انتخاب تشک، کدام مدل تشک های رویا مناسب اند؟در اینجا بحثی به نام سلیقه و نظر شخصی پا به میدان می گذارد تا در جواب این سوال سهیم باشد. خودتان انتخاب کنید که مدل طبی با سفتی و استاندارد های خاص خود را می پسندید و یا مدل بونل که نرم تر بوده و راحتی بیش تری را به همراه دارد.
    شاید هم ممکن است نظرتان درباره تشک های اولترا رویا مثبت باشد. در هر صورت با توجه به ذائقه خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
  3. سوال سوم: ابعاد مناسب برای تشک ها چه مقدار است؟همانطور که ارتفاع تشک ها در مدل های مختلف قابل انتخاب است، طول و عرض تشک ها نیز قابلیت عرضه در انواع مختلف را دارند.
    بطور متوسط، تشکی که 10 الی 15 سانتی متر بزرگ تر از قدتان است برای شما و انتخابتان مناسب خواهد بود.
  4. سوال چهارم: در خرید تشک مورد نظر به چه چیز هایی باید توجه کنیم؟پس از انتخاب مدل مورد نظر و برای خرید آن ، باید به عوامل متعددی از جمله نوع دوخت خوب آن، نبود زدگی در پارچه تشک، مواد مرغوب که تشک با آن ها پر شده است، تمیزی و آسیب ندیدن مواد و فنر موجود در تشک و... توجه کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.