وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی ساعت مچی اباکو Obaku

معرفی برند اباکو

اباکو یک برند اروپایی می باشد که نمایندگی مرکزی آن در کشور دانمارک است  و همان جا نیز ساعت های این شرکت،تولید و دسته بندی میشوند.این شرکت توانسته که در مدت زمان کوتاه،خود را به درجات بالایی برساند و شروع به رقابت با محصولات معروف دنیا بکند.این شرکت،طراحی محصولات خود را بر اساس ایده گرفتن از دو بُعد اروپایی–آسیایی قرار داده است. در طراحی ساعتهای مچی اباکو از دو فلسفه طراحی دانمارکی که به سادگی معروف است و دیگری الهام از فلسفه بوداییسم در کشورهای شرقی آسیا به صورت همزمان استفاده میشود. در دامنه این کوه معبد های زیادی از بودا وجود دارد و به نماد ژن بوداییسم معروف است.ژن بوداییسم زیر شاخه ای از مذهب بوداییسم است که سخن اصلی آن پرهیز از تخریب و نابودی بوده است و بر استفاده از سادگی ها و اصالت در زندگی اصرار می دارد.

  

برند ساعت اباکو دارای دو طراح حرفه ای و معروف برای طراحی ساعت های خود می باشد. آقایان کریستین میکلسن و لینگراد روگ. این دو فرد از افراد مشهور در طراحی ساعت مچی  هستند و توانسته اند طراحی نوین دانمارکی را با طراحی سنتی ژاپنی ادغام کنند. آقای میکلسن بیش از 15 است که مشغول به طراحی ساعت مچی در شرکت اباکو میباشد و طراحی های او همیشه طرفداران زیادی داشته و همچنین جوایز زیادی در نمایشگاه ساعت بازل سوییس به او داده شده است. برند ساعت مچی اباکو همیشه دنبال کننده شعار خود بوده که ساعت های مچی علاوه بر خوانایی باید ارزش نگاه کردن و پوشیدن را داشته باشند. ساعت مچی اباکو بر روی این هدف خود همیشه دقت زیادی داشته که حتما از هنر و زیبایی در عین سادگی در ساعتهای خود استفاده نماید.

شما می توانید از فروشگاه اینترنتی نقش زمان انواع مختلفی از مدل های ساعت مچی اباکو را به صورت غیر حضوری خریداری کنید. برای شما چند مدل از بهترین و زیباترین مدل های اباکو را بررسی خواهیم کرد.

 

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اباکو مدل V193GMVIRN 

این ساعت مچی از برند اباکو Obaku مردانه بوده و جنس بدنه آن از استیل آنتی آلرژی و ضد حساسیت ساخته شده است که رنگ رزگلد در آن استفاده شده است و بند چرم آن قهوه ای رنگ میباشد. سادگی و اصالت در ساعتهای اباکو کاملا مشهود است و به شکلی زیبا از این سادگی و اصالت در ساعت اباکو استفاده شده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکنند. این ساعت مردانه علاوه بر نمایش ساعت دارای نمایشگرهای روزهای ماه و هفته و تقویم دار است. افرادی که برای ساعت مچی خود بند چرم انتخاب میکنند معمولا به این موضوع فکر می کنند که رنگ بند آن با دیگر اکسسوری هایشان ست باشد و ست کردن در استایل بسیار اهمیت دارد و مختص کسانی است که به استایل و تیپ خود اهمیت میدهند. میتوانید این مدل از ساعت مچی اباکو را از فروشگاه آنلاین نقش زمان خریداری کنید.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اباکو مدل V193GMVIRN

 

مشخصات این مدل ساعت مچی اباکو

مورد استفاده : روزمره , اداری و رسمی , اسپرت , مهمانی

فرم صفحه : گرد

رنگ صفحه : سفید

جنس بدنه : استیل

رنگ بدنه : رزگلد

39 قطر قاب : میلی‌متر

ضخامت بدنه : میلی‌متر

استیل 316توضیحات جنس بدنه : بدون حساسیت بدون رنگ رفتگی بدون خوردگی

جنس بند : چرم مصنوعی

رنگ بند : قهوه ای

نوع قفل بند : سگکی ساده

5ATMمیزان مقاومت در برابر فشار آب :

ویژگی های ظاهری : مقاومت در برابر آب

ویژگی های تخصصی ساعت : تاریخ شمار

 

ساعت مچی عقربه ای زنانه اباکو مدل V195LXVISL 

این ساعت مچی اباکو زنانه بوده و جنس بدنه آن از استیل آنتی آلرژی و ضد حساسیت ساخته شده است که از ترکیب رنگ های رزگلد و سرمه‌ای در آن استفاده شده است. سادگی و اصالت در ساعتهای اباکو کاملا مشهود است و به شکلی زیبا از این سادگی و اصالت در ساعت مچی اباکو استفاده شده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکنند. رنگ رزگلد رنگی بسیار پرفروش و مورد پسند در سال های اخیر در بین طرفداران ساعت مچی می باشد که ترکیب بسیار زیبای سرمه‌ای و رزگلد در بند این ساعت زنانه طرح خاص و متفاوتی از دیگر مدل های این برند ساعت مچی می باشد ، این تفاوت مورد پسند خاص پسندان است کسانی که به تفاوت های ریز دقت و توجه زیادی دارند.

ساعت مچی عقربه ای زنانه اباکو مدل V195LXVISL

 

مشخصات این ساعت مچی زنانه اباکو

جنس بدنه:استیل

رنگ بدنه:رزگلد

فرم صفحه:گرد

توضیحات جنس بدنه: استیل بدون حساسیت بدون رنگ رفتگی بدون خوردگی

رنگ صفحه:سفید

30 قطر قاب:میلی‌متر

ضخامت بدنه:میلی‌متر

جنس بدنه:استیل

نوع قفل بند:دستبندی

رنگ بند:رزگلد سرمه ای

3ATMمیزان مقاومت در برابر فشار آب:

ویژگی ظاهری:مقاومت در برابر آب

مورد استفاده:داری و رسمی , روزمره , مهمانی , اسپرت

 

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اباکو مدل V197GXVBMB 

این ساعت مچی اباکو مردانه بوده و جنس بدنه آن از استیل آنتی آلرژی و ضد حساسیت ساخته شده است که از ترکیب رنگ های رزگلد و مشکی در آن استفاده شده است. سادگی و اصالت در ساعت مچی اباکو کاملا مشهود است و به شکلی زیبا از این سادگی و اصالت در ساعت اباکو استفاده شده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکنند.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اباکو مدل V197GXVBMB

 

مشخصات این مدل از ساعت مچی اباکو

مورد استفاده:روزمره , اداری و رسمی , اسپرت , مهمانی

فرم صفحه:گرد

رنگ صفحه:مشکی

جنس بدنه:استیل

رنگ بدنه:رزگلد

40 قطر قاب:میلی‌متر

ضخامت بدنه:میلی‌متر

استیل 316توضیحات جنس بدنه:بدون حساسیت بدون رنگ رفتگی بدون خوردگی

جنس بند:استیل

رنگ بدن:مشکی

نوع قفل بند:دستبندی

3ATMمیزان مقاومت در برابر فشار آب:

ویژگی ظاهری:مقاومت در برابر آب

 

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اباکو مدل V220GMCBMC 

این ساعت مچی اباکو مردانه بوده و جنس بدنه آن از استیل آنتی آلرژی و ضد حساسیت ساخته شده است که از ترکیب رنگ های نقره ای و مشکی در آن استفاده شده است. سادگی و اصالت در ساعت اباکو کاملا مشهود است و به شکلی زیبا از این سادگی و اصالت در ساعت مچی اباکو استفاده شده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکنند. این ساعت فول دیت بوده و دارای نمایشگر روزهای ماه و هفته و وضعیت 24 ساعته می باشد. ساعت استیل نقره ای و مشکی این مدل میتواند با اکسسوری های مردانه به راحتی ست شوند ساعت مچی یکی از مهم ترین اکسسوری های مردانه میباشد که باید به آن توجه زیادی کنند زیرا در استایل خیلی موثر است.

 

مشخصات

مورد استفاده:روزمره , اداری و رسمی , اسپرت , مهمانی

فرم صفحه:گرد

رنگ بدنه:مشکی

جنس بدنه:استیل

رنگ بدنه:مشکی , نقره‌ای

43 قطر قاب:میلی‌متر

10 ضخامت بدنه:میلی‌متر

استیل 316توضیحات جنس بدنه:بدون حساسیت بدون رنگ رفتگی بدون خوردگی

جنس بند:استیل

رنگ بند:نقره ای

نوع قفل بند:دستبندی

10ATMمیزان مقاومت در برابر فشار آب:

ویژگی های ظاهری:مقاومت در برابر آب

ویژگی های تخصصی ساعت:قابلیت نمایش 24 ساعته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.