وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی ساعت مچی فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT

معرفی ساعت مچی فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT

ساعت مچی فردریک کنستانت یکی از مدل های خوب ساعت مچی می باشد و محبوبیت خوبی نیز بین مشتری ها دارد. ارزش این ساعت ها را می توان به راحتی از روی کیفیت، جنس، نوع طراحی و قطعات به کار رفته در آن فهمید. جهت اطلاعات بیش تر درباره ساعت مچی فردریک کنستانت و اطلاع از قیمت ها و مدل های مختلف این ساعت محبوب، شما دوستان عزیز می توانید به وب سایت گالری نقش جهان مراجعه و انواع مختلفی از ساعت های مچی را مشاهده کنید. در این مقاله نکات مفیدی درباره ساعت مچی فردریک کنستانت، تاریخچه آن، برخی از مهم ترین محصولات آن و … را با هم بررسی می کنیم.

  

ساعت مچی فردریک کنستانت

تاریخچه و برند ساعت مچی فردریک کنستانت

این کمپانی ساعت سازی بزرگ، در سال 1988 تاسیس شد که اولین مجموعه این ساعت مچی در سال 1922 وارد بازار شد. این مجموعه شامل 6 مدل ساعت بود که درساخت آن از اتصالات سوئیسی استفاده شده بود و توسط یک ساعت ساز اهل ژنو مونتاژ می شدند. تمام  ساعت های موجود در بازار با برند فردریک کنستانت، یا توسط بنیان گذار خود این برند یعنی فردریک کنستانت طراحی شده اند یا توسط تعدادی طراح که هر کدام تولید یک مدل ساعت را برعهده داشتند. فردریک کنستانت FREDERIQUE CONSTANT یک فرد با سواد بود و از نرم افزارهای کامپیوتری و روش های جدید جهت بریدن و شکل دهی ساعت ها استفاده می کرد. کارخانه جدید فردریک کنستانت تقریبا 3200 متر مربع می باشد و شامل 4 طبقه است. در این کارخانه قسمت های مختلفی مانند بخش کنترل کیفیت، مونتاژ کالیبر، مونتاژ ساعت و … وجود دارد.

معرفی برخی از مدل های پرفروش ساعت مچی فردریک کنستانت

ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-303V6B4

این ساعت دارای یک موتور اتوماتیک می باشد و قاب و بند آن از جنس فلز و استیل ضد زنگ می باشد. ضد آب بودن نیز یکی از ویژگی های مهم این مدل ساعت مردانه است و شیشه آن نیز از جنس معدنی است. همچنین این ساعت دارای تقویم می باشد اما زمان سنج ندارد. فرم قاب ساعت مچی ، به صورت گرد مانند و دارای قطری به اندازه 43 میلیمتری می باشد. این ساعت تک عقربه ای می باشد که جهت بستن آن می توان از یک قفل کشویی استفاده کرد.

ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-303V6B4

ساعت مچی زنانه فردریک کنستانت مدل FC-235MPWD1S6

این مدل ساعت دارای یک موتور کوارتز می باشد که بند آن چرم طبیعی و قاب آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. بند و قاب این ساعت زنانه دارای دوام بالایی می باشند که در طولانی مدت، رنگ آن ها تغییری نمی کند. همچنین این ساعت زنانه نیز ضد آب می باشد و فاقد زمان سنج و تقویم می باشد. شیشه این مدل ساعت فردریک کنستانت ، از جنس یاقوت سفید می باشد که قابل مقایسه با الماس است.

ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-200G5S36

 این مدل ساعت مچی مردانه دارای یک موتور کوارتز می باشد که بند آن از چرم و قاب آن از استیل ساخته شده است که در استفاده طولانی مدت از این ساعت، رنگ آن تغییری نمی کند. این مدل ساعت مردانه نیز ضد آب می باشد و جنس شیشه آن از یاقوت است. فرم قاب این ساعت مچی مردانه به صورت گرد و دارای قطر 38.4 میلیمتر می باشد. این ساعت تک عقربه ای و جهت بستن آن می توان از یک قفل سگکی استفاده کرد.

ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-200G5S36

ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-282AS5B4

 این ساعت نیز دارای یک موتور کوارتز می باشد که قاب آن از استیل ضد زنگ و بند آن از چرم می باشد. شیشه به کار رفته در این ساعت از جنس یاقوت می باشد که قابل مقایسه با الماس است و از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین ضد آب و درای تقویم نیز می باشد. باتری این مدل ساعت معمولا بین 2 تا 4 سال عمر می کند که اگر دنبال یک ساعت تجملاتی و زینتی هستید، می تواند گزینه خوبی باشد.

ساعت مچی زنانه فردریک کنستانت مدل FC-206MPWD1S2B

 این ساعت مچی زنانه درای یک موتور کوارتز می باشد که قاب و بند آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است و جهت استفاده طولانی مدت رنگ آن تغییر چندانی نخواهد کرد. شیشه این مدل ساعت مچی فردریک کنستانت از جنس یاقوت سفید می باشد و قابلیت ضد آب بودن نیز دارد. این ساعت زنانه جهت استایل های کلاسیک و مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد که فرم آن به صورت گرد و دارای قطر 30 میلیمتری می باشد.

ساعت مچی زنانه فردریک کنستانت مدل FC-206MPWD1S2B

ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-225ST5B5

 این مدل ساعت مچی فردریک کنستانت، دارای موتور کوارتز می باشد که قاب آن استیل و بند آن از جنس چرم می باشد. شیشه استفاده شده در این ساعت از جنس یاقوت است و قابلیت ضد آب بودن نیز دارد و همچنین دارای تقویم نیز می باشد. قاب این ساعت به صورت گرد درای قطری به اندازه 40 میلیمتری می باشد. رنگ های طلایی و سفید به کار رفته در قاب آن، ظاهر زیبایی به آن می دهد و جهت استفاده در مراسمات و مجالس مهم، مورد استفاده قرار می گیرد.

ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-245N4S5

 موتور این ساعت از جنس کوارتز می باشد و قاب و بند آن نیز از فلز و استیل ضد زنگ ساخته شده است که در استفاده طولانی مدت، دوام خود را حفظ می کند. این ساعت ضد آب می باشد و شیشه آن از جنس معدنی می باشد که البته دارای تقویم و فاقد زمان سنج است. قاب این ساعت به صورت گرد و دارای قطری به اندازه 37 میلیمتر می باشد و همچنین ساعت تک عقربه ای می باشد که جهت بستن آن می توان از یک قفل کشویی استفاده کرد.

ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت مدل FC-245N4S5

کلام آخر:

در این مقاله برخی از معروف ترین مدل های ساعت مچی فردریک کنستانت را معرفی کردیم و با هم دیدیم که این برند ساعت، دارای محبوبیت خوبی در بین مشتری هایشان می باشد. نکته ای باید به آن دقت کرد این است که نباید این ساعت ها را زیاد زیر آب گذاشت و همیشه آن را در معرض آب قرار ندهید. در وب سایت گالری نقش جهان، می توانید جهت خرید آنلاین این مدل ساعت و یا مدل های دیگر اقدام کنید.

خرید و قیمت ساعت مچی فردریک کنستانت

برای خرید ساعت مچی فردریک کنستانت می توانید از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید ساعت مچی فردریک کنستانت نمایید ، همچنین برای اطلاع از قیمت ساعت مچی فردریک کنستانت می توانید بر روی محصول مورد نظر کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.