وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی ماشین لباسشویی آبسال

در این مقاله در ارتباط با ماشین لباسشویی آبسال و سری ویژگی هایی که این محصول می تواند داشته باشد به شما اطلاعاتی را خواهیم داد. اگر به این موضوع علاقه متد هستید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید؛

ماشین لباسشویی از جمله کاربردی ترین وسایلی است که در دهه اخیر ساخته شده است و رضایت بسیاری از مشتریان را به دنبال داشته است. این وسیله به افراد مختلف شاغل و همچنین خانه دار کمک می کند که لباس ها و لوازم پارچه ای که تمیز نیستند را به راحتی بشورند. وجود لباسشویی های مختلف سبب شده است که زمان کمتری صرف شستن لباس ها شود. با توجه به قابلیت هایی که ماشین های لباس شویی می توانند داشته باشند و همچنین بر اساس کاربرد آن در زندگی افراد مدل های مختلفی از آن طراحی شده است.

 

 


شرکت های تولید کننده لباسشویی

شرکت های مختلفی وجود دارند که برای رفع نیاز مردم و راحت تر شدن فعالیت شست و شو لباس، ماشین های لباس شویی را طراحی می کنند و به بازار عرضه می کنند. مدل های این شرکت ها می تواند با همدیگر تفاوت داشته باشد و بر اساس قابلیت هایی که برای آن در نظر گرفته شده است سری های گوناگونی داشته باشد. شرکت آبسال از جمله برند های تولید کننده ماشین لباسشویی است که انواع مختلف ماشین ها را طراحی کرده است و به بازار فروش عرضه کرده است. در ادامه مطالب ویژگی برخی از مدل های لباسشویی آبسال را در اختیار شما قرار می دهیم؛

مدل های ماشین لباسشویی شرکت آبسال

برند آبسال سعی داشته است که هنگام ساخت محصولات خود، نیاز جامعه و همچنین فناوری های بروز را در نظر بگیرد. با توجه به این مساله مدل های مختلفی از ماشین لباسشویی را طراحی کرده اند. از جمله این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

ماشین لباسشویی آبسال ۷ کیلویی مدل REN7112-S

ماشین لباسشویی آبسال ۷ کیلویی مدل REN7112_SD

ماشین لباسشویی آبسال ۷ کیلویی مدل REN7112- W

ماشین لباسشویی آبسال ۶ کیلویی مدل REN6210-W

ماشین لباسشویی آبسال ۵ کیلویی ۷۰۰ دور مدل REN5207-W

ماشین لباسشویی آبسال ۵ کیلویی ۱۰۰۰ دور مدل REN5210-S

و ….


تمامی این مدل ها ساخت شرکت آبسال هستند که هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند و بر اساس قابلیت هایی که برای آن ها در نظر گرفته شده است مدل های متفاوتی نیز دارند. میزان مصرف انرژی ماشین های لباسشویی آبسال بسیار کم است و علاوه بر این میزان صدایی که هنگام شست و شوی لباس ها ایجاد می کند پایین است.

قیمت ماشین لباسشویی آبسال

ماشین های لباسشویی بر اساس ویژگی هایی که دارند می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. قطعات بکار برده شده در ماشین لباس شویی و همچنین کشور سازنده ماشین لباس شویی نیز ممکن است بر قیمت گذاری محصولات تاثیر بگذارد. به شکلی که اگر از قطعات خارجی ساخته شود و یا اینکه محصولات وارداتی باشند معمولا قیمت بالاتری خواهند داشت. ماشین لباسشویی آبسال طراحی شده ایتالیا است و این مساله ممکن است که سبب شود قیمت این محصول نسبت به برخی دیگر از ماشین های لباسشویی ایرانی قیمت بیشتری داشته باشد. نحوه خرید محصولات نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت محصولات داشته باشد. به گونه ای که اگر محصولات به صورت مستقیم از تولید کنندگان خریداری شود ممکن است قیمت پایین تری داشته باشد. امکان خرید اینترنتی ماشین لباسشویی با قیمت مناسب نیز ایجاد شده است.

خرید ماشین لباسشویی از فروشگاه های اینترنتی

همانگونه که اشاره کردیم یکی از راه های خرید ماشین لباسشویی خرید اینترنتی است. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از محصولات را می توان به صورت اینترنتی به فروش رساند. این سایت ها به گونه ای طراحی می شوند که تمامی محصولات را می توان مشاهده کرد و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار داد. پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه، محصول برای مشتریان ارسال می شود.

فروش ماشین لباسشویی آبسال در سایت جاوید کالا

جاوید کالا نیز یکی از فروشگاه های اینترنتی است که انواع مختلف لوازم خانگی را به فروش می رساند. در سایت جاوید کالا مشخصات تمامی محصولات توضیح داده می شود که با مطالعه آن می توانید انتخابی عالی داشته باشید. یکی از محصولاتی که در سایت جاوید کالا به فروش می رسد ماشین لباسشویی آبسال است. در این سایت می توان مدل های مختلف این ماشین را جست و جو کرد و بعد از بررسی ویژگی های هر محصول، ماشین لباسشویی مورد نظر را سفارش داد.

نمایندگی های مربوط به ماشین لباسشویی آبسال

برند آبسال برای اینکه مشتریان خود را راضی نگه دارد و خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهد نمایندگی های زیادی را برای محصولات خود تاسیس کرده است. در این نمایندگی ها انواع مختلف ماشین لباسشویی آبسال وجود دارد و انتخاب را برای مشتریان راحت تر می کند. علاوه بر این با خرید مستقیم ماشین لباسشویی آبسال از نمایندگی های مرتبط می توان از خدمات پس از فروش بهره برد و همچنین ماشین لباس را با قیمتی مناسب تر خریداری کرد.


سخن آخر

با توجه به مطالب گفته شده، ماشین های لباسشویی در زندگی افراد کاربرد زیادی پیدا کرده اند و با استفاده از ان می توان در وقت و انرژی صرفه جویی کرد. شرکت های مختلفی وجود دارند که ماشین های لباس شویی را با برند ها و مدل های متفاوت تولید می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند. برند آبسال یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی است که محصولات خود را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند. برای خرید این محصولات می توان به نمایندگی ها و یا سایت های فروش لوازم خانگی مراجعه کرد. قیمت محصولات شرکت آبسال با توجه به مدل محصول و یا قابلیت هایی که دارند متفاوت است. علاوه بر این اگر ماشین لباسشویی از نمایندگی ها باشد هزینه کمتری را به دنبال دارد. امیدوراریم که اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده باشیم.

خرید و قیمت ماشین لباسشویی آبسال

برای خرید ماشین لباسشویی آبسال می توانید از بخش بالای این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بعد از مقایسه قیمت لباسشویی آبسال ، وارد صفحه محصول شوید و پس از مطالعه ویژگی های کامل محصول و انتخاب لباسشویی آبسال مورد نظر ، اقدام به خرید به صورت آنلاین نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.