وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

ارزهای دیجیتال آینده‌ دار ارزان ، ارزانترین ارزهای دیجیتال برای خرید

امروزه حوزه ارزهای دیجیتال شهرت بسیاری در بین عموم پیدا کرده و تمامی افراد، حتی کسانی که سرمایه زیادی ندارند تمایل به کسب سود از این بازار را دارند. با توجه به اینکه ارزانترین ارز دیجیتال می‌توانند فرصت مناسبی برای کسب سود مهیا کنند، بسیاری از افراد به دنبال شناخت این رمز ارزها و استفاده از موقعیت‌های سرمایه گذاری در آن‌ها هستند.

فرصت‌های سرمایه گذاری و همراه شدن با رشد یک رمزارز از قیمت های مناسب، یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که برای سرمایه‌گذاران اتفاق می‌افتد. همان‌گونه که بیت‌کوین بعد از گذشت دوازده سال از فعالیت خود موفق به رشد قیمت چند ده هزار برابری نسبت به سال اول فعالیت خود شده است، رمز ارزهای دیگری نیز از بین ارزانترین ارزهای دیجیتال همچنان وجود دارند که می‌توانیم شاهد رشدهای خیره‌کننده آنها باشیم.

پتانسیل بالای موجود در بازار ارزهای دیجیتال، باعث جذب افراد زیادی به این حوزه و داغ شدن بحث این بازار در هر فضایی شده است. درحال حاضر عناوین جدیدترین بازار دنیا و تا حدودی سودآورترین بازار مالی دنیا به بازار ارزهای دیجیتال اختصاص داده شده و همین امر موجب افزایش سرعت رشد و توسعه این صنعت شده است.

 

 

دلایل سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال آینده‌ دار ارزان

دلایل و مزیت‌های زیادی شامل حال سرمایه‌گذاری در ارزانترین ارز دیجیتال می‌شود که باید قبل از معرفی بهترین گزینه‌ها از لیست ارزانترین ارزهای دیجیتال، اهمیت و همچنین شرایط سرمایه‌گذاری در این رمزارزها را بررسی کنیم. اولین سؤال در زمینه سرمایه‌گذاری در ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال، اهداف سرمایه‌گذاران است.

قیمت فعلی بیت‌کوین حدود 43000 دلار است. اگر ما اقدام به خرید بیت کوین با 500 دلار حجم سرمایه کنیم، با توجه به کمیسیون و کارمزد انتقال شبکه، حدود 0.010 بیت کوین خواهیم داشت.

حال اگر قیمت بیت کوین 10 درصد افزایش پیدا کند، طبعاً سرمایه ما هم ده دصد افزایش پیدا می‌کند، اما اگر به‌جای بیت کوین سرمایه 500 دلاری خود را در رمز ارزی با قیمت زیر 1 دلار مثلا 0.05 دلار سرمایه گذاری کرده بودیم، با رسیدن قیمت این رمز ارز به یک دلار، سرمایه ما 20 برابر می‌شد و به 10000 دلار رسیده بود. بارها شاهد چنین رشدهایی در ارزهای دیجیتال بوده‌ایم و چنین ارقامی خیلی دور از ذهن نیست.

مسئله مهم این است که پیدا کردن چنین رمز ارزهایی قبل از رشدهای نجومی کار آسانی نیست. همچنین هر پروژه‌ای نیازمند اعتبارسنجی با برخی تحلیل‌هاست؛ زیرا امروزه با رشد حوزه ارزهای دیجیتال، فضای کلاهبرداری بیش از هر زمان دیگری در این بازار رونق گرفته است.

با توجه به این موضوع، قبل از خرید این رمز ارزها باید کاملا پروژه مدنظر را مورد بررسی قرار دهیم و مواردی مانند ارزش بازار رمز ارز، اطلاعات پروژه، تیم سازنده، میزان عرضه، میزان سکه های در گردش و غیره را ارزیابی کنیم.

به منظور دسترسی به این اطلاعات میتوانید نام ارزدیجیتال مدنظر خود از بین ارزانترین ارز دیجیتال را در قسمت جستجو سایت Coingecko سرچ کنید؛ به منظور آموزش استفاده از سایت کوین گکو میتوانید مقاله آموزش سایت کوین گکو را مطالعه کنید و به صورت تصویری، کار کردن با این سایت مهم را آموزش ببینید.

فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و مهمتر از آن، کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال، نیازمند سالها تجربه و دانش فراوانی میباشد، از این رو با داغ شدن این فضا علاقه مندان زیادی بدون داشتن علم و تجربه کافی وارد این بازار شده اند؛ از همین جهت، آرکا کوین با هدف خدمت رسانی به این عزیزان به منظور موفقیت این عزیزان در بازار ارزهای دیجیتال، کانال سیگنال ارز دیجیتال را زیر نظر تریدرهای حرفه ای و با تجربه خود، راه اندازی کرده است. میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و همچنین مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال به صورت کاملا رایگان با ما در ارتباط باشید.

مزایای سرمایه گذاری در ارزانترین ارزهای دیجیتال

مانند هر نوع سرمایه گذاری دیگری، سرمایه گذاری در ارزانترین ارزهای دیجیتال نیز، مزایایی را به خود اختصاص داده است، که به دلیل وجود همین مزیت ها افراد زیادی متقاضی سرمایه گذاری در ارزان ترین ارزهای دیجیتال هستند.

به عنوان نماینده ای از بهترین مزایای سرمایه گذاری در ارزان ترین ارزهای دیجیتال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عدم نیاز به سرمایه کلان به منظور به دست آوردن سود زیاد
  2. وجود فرصت به دست آوردن سود های چند صد درصدی
  3. وجود فرصت رشد سرمایه برای افرادی با سرمایه کم

بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران با هدف میلیاردر شدن به بازار ارزهای دیجیتال وارد شده اند؛ بنابراین، سرمایه گذاری در ارزانترین ارزهای دیجیتال میتواند برای این دسته از سرمایه گذاران راه گشا باشد.

[irp posts="12573" name="آموزش ترید ارز دیجیتال از صفر تا صد | دوره ارز دیجیتال رایگان"]

آشنایی با بهترین ارزهای دیجیتال ارزان به منظور سرمایه گذاری

همانطور که میدانید، در حال حاضر چیزی بیش از 5000 ارز دیجیتال در بازار کریپتو موجود است که گزینه های بسیار زیاد، گیج کننده و حتی گمراه کننده ای را برای سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری به وجود آورده است. انگیزه ها و دلایل زیادی برای سرمایه گذاران برای ورود به این بازار وجود دارد که به مهمترین آنان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارزانترین ارز دیجیتال

  • شانس موفقیت بالا در سرمایه گذاری به دلیلی وجود بازاری بزرگ و انتخاب های متنوع در زمینه های متفاوت
  • فضای بسیار امن حوزه بلاکچین ( به دلیل غیرمتمرکز بودن بلاکچین و کمترین میزان احتمال هک شدن کد های شبکه)
  • امکان سرمایه گذاری با حجم سرمایه بسیار پایین
  • نقدشوندگی بسیار بالا ارزهای دیجیتال
  • سودآوری بسیار بالا نسبت به سرمایه گذاری در سایر بازارهای مالی
  • امکان معامله به صورت شبانه روزی و تمام روزهای ماه؛ بدون تعطیلی

ناگفته نماند که موفقیت شما در این بازار تنها به تجربه و مهارت شما در تحلیل و ارزیابی رمز ارزها بستگی دارد. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دلیل وجود مشغله و مشکلات فراوان در روتین تجاری و بیزنسی خود، زمان کافی برای فراگیری این دانش و کسب تجربه در این بازار را ندارید، میتوانید آرکا کوین را به عنوان چراغ راه در کنار خود در این مسیر پر پیچ و خم داشته باشید. از این رو میتوانید از خدمات متنوع ما در این راستا مانند سبدگردانی ارز دیجیتال استفاده کنید.

با ما همراه باشید.

[irp posts="13140" name="معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری بلند مدت"]

ریسک ها و خطرات سرمایه گذاری در ارزانترین ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزانترین ارز دیجیتال ، همانطور که مزایا و منافع بسیاری برای سرمایه گذاران دارد، ریسک ها و خطراتی را نیز به خود اختصاص داده است. عدم دقت در انتخاب رمز ارز از بین ارزانترین ارزهای دیجیتال و انتخاب نادرست گزینه سرمایه گذاری میتواند شرایطی کاملا معکوس با آنچه که انتظار آن را دارید برای شما به ارمغان بیاورد.

به منظور انتخاب بهترین مورد از بین ارزانترین ارز دیجیتال باید به نکاتی مهم توجه کنید؛ چراکه انتخاب نادرست سرمایه گذاری میتواند زیان های بسیاری را برای شما به وجود بیاورد، خطراتی مانند:

  1. امکان برداشت سود و سرمایه با پورسانت های بسیار بالا که عملا سود سرمایه گذاری شما را تا حد غیر معقولی کاهش خواهد داد.
  2. عدم توانایی برداشت سود و سرمایه
  3. از دست دادن تمام سرمایه به دلیل کلاهبرداری بودن پروژه

سرمایه گذاری در ارزان ترین ارزهای دیجیتال کم خطر نیست و اتفاقا ریسک های زیادی دارد. این نکته کاملا طبیعی است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ارزان قیمت و در عین حال آینده دار خطرات و ریسک های انکار نشدنی ای دارد و حتی در بسیاری از موارد قادر به از بین بردن تمامی سرمایه شما هستند.

خرید چنین رمز ارزهایی قطعا از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نام آشنا و معروف پر خطر تر است. بنابراین، در رابطه با انتخاب مورد سرمایه گذاری از میان ارزانترین ارزهای دیجیتال باید نهایت دقت را داشته باشید و از زوایای زیادی رمز ارز مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید.

نکاتی که میتواند از شما در برابر خطرات بسیار بالا این نوع از سرمایه گذاری محافظت کنند عبارتند از:

  • تعیین اهداف قیمتی برای خود و خارج شدن از سرمایه گذاری در قیمت هدف گذاری شده
  • خارج کردن سرمایه اولیه و تبدیل آنها به ارزهای دیجیتال قدرتمند و نام آشنا در اولین هدف قیمتی
  • مدیریت سرمایه درست و عدم سرمایه گذاری کلان در این رمز ارزها
  • عدم خرید ارز دیجیتال ارزان قیمت و ناشناس با تمام سرمایه خود
  • بررسی و ارزیابی کامل پروژه مد نظر

چگونه بهترین ارزهای آینده دار ارزان را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین موارد از بین ارزانترین ارزهای دیجیتال به منظور سرمایه گذاری نیازمند بررسی و توجه به نکات بسیار مهمی است که این موارد شامل نکات زیر میشود:

  • تحلیل فاندامنتال و بررسی دقیق ارزهای دیجیتال از طریق منابع معتبر ارزهای دیجیتال
  • استفاده از تحلیل تکنیکال به منظور پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید
  • بررسی موقعیت رمز ارز مورد نظر در بازار کریپتو

بررسی موقعیت یک ارز دیجیتال نیز خود شامل نکاتی میشود که عبارتند از:

  1. بررسی تعداد سکه های قابل عرضه و همچنین تعداد کوین های در گردش
  2. ارزیابی برند ها و پروژه های ارز دیجیتال مدنظر
  3. شناخت عوامل، تیم پشتیبان، شرکای تجاری و همچنین بررسی پروژه و برنامه های ارز دیجیتال
  4. بررسی حجم معاملات ارز دیجیتال در بازره های زمانی متفاوت

با توجه به اینکه ارزهای دیجیتالی که ارزش بازار و حجم معاملات پایینی دارند، کاندیدای مناسبی برای رشد های خیره کننده هستند، اما تمامی این ارزها را باید از لیست انتخابی خود از بین ارزانترین ارزهای دیجیتال حذف کنید؛ چرا که احتمال کلاهبرداری بودن آنها و خطر از دست دادن سرمایه در این رمز ارزها زیاد است. سعی کنید رمزارزهایی را از بین ارزانترین ارزهای دیجیتال انتخاب کنید که نقدشوندگی بالایی داشته باشند.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، بازهم نمیتوانید تضمینی برای یک سرمایه گذاری موفق در ارزانترین ارزهای دیجیتال داشته باشید. اما نکته ی مهم، کاهش ریسک و نگرانی از دست رفتن سرمایه گذاری به واسطه تحقیق و بررسی این رمز ارزها است

ارزهای آینده دار ارزان

بسیاری از تحلیلگران بزرگ و مشهور بازار ارزهای دیجیتال، هدف سرمایه گذاری خود را رمز ارزهای بزرگ و قدرتمندی مانند، بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و غیره قرار می دهند و از خرید و سرمایه گذاری در ارزانترین ارزهای دیجیتال اجتناب میکنند. این افراد دلایل بسیار واضح، روشن و منطقی ای نسبت به رویکرد خود دارند، به همین دلیل نمیتوان از این طرز فکر انتقاد کرد.

ارزانترین ارز دیجیتال

اما با این حال، رمز ارزهایی از بین ارزانترین ارزهای دیجیتال وجود دارند که با بررسی آنها میتوان چشم انداز و آینده روشنی را برای آنها در نظر گرفت. ارزهای دیجیتال ارزان قیمت بسیاری وجود دارند که میتوانند آینده بسیار خوبی داشته باشند و هدف ما پیدا کردن این رمز ارزها قبل از رشد قیمتی خیره کننده آنها است.

فعالیت و کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال راه و روش های بسیاری دارد؛ اما نکته ای که در تمامی روش های درآمدزایی از بازار رمز ارزها یکسان است، داشتن دانش و تجربه کافی در این بازار است که نقطه تمایزی برای افراد موفق و شکست خورده در این بازار قلمداد میشود.

آرکاکوین با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان در راستای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال تا به امروز خدمات زیادی را ارائه داده است که جدید ترین خدمت ارائه شده، که با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی و اینترنت حال حاضر کشور تدبیر شده است، کپی تریدینگ ارز دیجیتال آرکاکوین است که در همین مدت کم رضایت های بسیار زیادی را از سمت شما عزیزان به همراه داشته است.

معرفی 7 مورد از بهترین ارز دیجیتال ارزان

در ادامه لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت را با بررسی نکاتی مهم به شما عزیزان معرفی میکنیم، اما باید بدانید که این مقاله صرفا معرفی این ارزهای دیجیتال میباشد و توصیه ای برای سرمایه گذاری تلقی نمیشود، به همین منظور قبل از مطالعه لیست ارزانترین ارزهای دیجیتال به نکات زیر توجه کنید:

  • تضمینی برای رشد چند برابری و قابل توجه برای هیچ یک از این ارزهای دیجیتال وجود ندارد.
  • پس از خرید این رمز ارزها، تا ابد و یا حتی به مدت چندین سال آنها را Hodl نکنید.

تنها هدف ما از گردآوری بهترین موارد از بین ارزانترین ارزهای دیجیتال، معرفی نمونه ارزهای دیجیتال ارزان قیمتی است که میتوانند سود خوبی را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورند. بنابراین، قبل از سرمایه گذاری باید تمامی موارد گفته شده در بالاتر را به منظور سرمایه گذاری ایمن بررسی کنید و نکاتی از جمله خارج کردن سرمایه اولیه بعد از سود معقول و عدم نگهداری بلند مدت از این رمز ارزها را رعایت کنید.

بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال در سال های اخیر، موفق به کسب سودهای بسیار مناسب و ایده آلی با سرمایه گذاری در ارزانترین ارزهای دیجیتال شده اند؛ نکته قابل توجه امکان از دست دادن سود به دست آمده و همچنین ضرر در اصل سرمایه با نگهداری بلند مدت این رمز ارزها و خودداری از فروش آنها است.

در ادامه لیستی از ارزانترین ارزهای دیجیتال را با هدف معرفی این دسته از رمزارزها با هم بررسی خواهیم کرد:

1- دوج کوین (Doge)

ارز دیجیتال دوج کوین، یکی از کاندیداهای اصلی برای قرار گرفتن در لیست ارزانترین ارزهای دیجیتال آینده دار است. در زمان نگارش این مقاله قیمت این ارز دیجیتال چیزی حدود 0.081 دلار است و در رتبه 9 از بهترین ارزهای دیجیتال دنیا بر اساس ارزش بازار قرار دارد.

[caption id="attachment_8747" align="aligncenter" width="1280"]ارزهای آینده دار ارزان- دوج کوین ارزهای آینده دار ارزان- دوج کوین[/caption]

ارز دیجیتال دوج کوین در ابتدا تنها به عنوان یک شوخی و هیچ هدف و کاربردی توسط یک یوتیوبر که نام شیبتوشی ناکاموتو را برای خود انتخاب کرد، ساخته شد؛ اما با گذشت زمان و با حمایت های کارآفرین معروف دنیا یعنی ایلان ماسک، طرفداران زیادی پیدا کرد و امروزه از محبوبیت زیادی بهره مند است.

با توجه به عرضه نامحدود دوج کوین، تعداد سکه های توزیع شده و درگردش این رمزارز را مورد بررسی قرار میدهیم که نتیجه این بررسی، نیز 138 میلیارد دلار ارزش بازار به منظور رسیدن این رمز ارز به قیمت 1 دلار میباشد؛ چرا که تعدادی بیش از 138 میلیارد واحد از این کوین در حال حاضر به بازار عرضه شده است.

[irp posts="14763" name="دوج کوین چیست؟ تاریخچه و دنیای دوج کوین (DOGE)"]

این درحالی است که رمزارزهای معروفی مانند: بایننس کوین، سولانا، تتر یا حتی کاردانو حتی نزدیک این تعداد عرضه هم نیستند. البته که وجود حجم معاملاتی بیش از 378 میلیون دلار در معاملات دوج کوین،  چشم اندازی در رابطه با آینده روشن دوج کوین و جدا شدن این رمز ارز محبوب از دسته شت کوین را به وجود میاورد.

2- استلار (XLM)

یکی دیگر از فرصت های عالی به منظور سرمایه گذاری در ارزانترین ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری در رمز ارز استلار (Stellar) با نماد XLM، میباشد؛ چرا که این ارز دیجیتال توسط تیم مجرب و با تجربه ای توسعه داده شده و درحال حاضر با قیمت پایینی معامله میشود.

[caption id="attachment_8752" align="aligncenter" width="1024"]ارزانترین ارز دیجیتال - استلار ارزانترین ارز دیجیتال - استلار[/caption]

ارز دیجیتال XLM، که هم اکنون با قیمت 0.084 دلار معامله میشود، با دارا بودن ارزش بازاری بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون  دلار در جایگاه 30 بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری دنیا قرار دارد. بنابراین، میتوان از این ارز دیجیتال به عنوان یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال یاد کرد.

دارا بودن پروژه عالی و همچنین کارآمد، درکنار سرمایه گذاران و حامیان مختلف، باعث ایجاد آینده و چشم اندازی روشن برای این رمز ارز شده است.

3- ترون (TRX)

یکی دیگر از ارزانترین ارزهای دیجیتال که فرصت سرمایه گذاری عالی ای را برای فعالان ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است، رمز ارز Tron (TRX) میباشد. رمز ارز ترون یکی ارزهای نام آشنای بازار ارزهای دیجیتال است که دارای شبکه انتقال بسیار قدرتمند و استاندارد توکن سازی TRC20 میباشد. ترون بلاکچین اختصاصی خود را دارد و به همین واسطه میزبان بسیاری از توکن های کاربردی و آینده دار دنیا در جهت توسعه آنان است.

[caption id="attachment_8748" align="aligncenter" width="726"]ارزان ترین ارزهای دیجیتال ترون ارزان ترین ارزهای دیجیتال ترون[/caption]

ارز دیجیتال ترون در حال حاضر ارزش بازاری حدود 6 میلیارد دلار داشته و با اینکه با قیمت 0.06 دلار معامله میشود، در رتبه 17 بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. ارز دیجیتال ترون عرضه نامحدودی داشته، اما به دلیل استفاده بسیار زیاد از شبکه انتقال این ارز دیجیتال از سمت عموم پتانسیل افزایش قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

درحال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران دنیا از ترون به عنوان یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری سبد خود یاد میکنند.

4- شیبا اینو (SHIB)

یکی از پر سر و صدا ترین و همینطور پرحاشیه ترین رمزارزهای موجود در لیست ارزانترین ارزهای دیجیتال به منظور سرمایه گذاری، رمز ارز شیبا اینو با اختصار SHIB است. با توجه به رشد بسیار زیاد این رمز ارز درحال حاضر شرایط رشد خوبی نداشته و نباید حساب ویژه ای روی آن باز کرد.

[caption id="attachment_8749" align="aligncenter" width="1000"]توکن بت - ارزهای آینده دار ارزان - شیبا اینو توکن بت - ارزهای آینده دار ارزان - شیبا اینو[/caption]

گرچه که شیبا اینوبا قیمت 0.000012،  قیمت بسیار پایینتری نسبت به سایر رمزارزهای شناخته شده دارد و با حجم بازاری بیش از 7 میلیارد دلار در جایگاه 14 بهترین ارزهای دیجیتال دنیا قرار گرفته است، اما همچنان تا سال های آینده رشد قیمتی این رمز ارز دور از انتظار است.

[irp posts="13621" name="ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست؟ معرفی و بررسی ارز فلوکی"]

5- توکن بت (BAT)

توکن Basic Attention Token با اختصار BAT، میتواند یکی از آینده دار ترین رمز ارزهای موجود در بین ارزانترین ارزهای دیجیتال باشد. ارز دیجیتال BAT، در حال حاضر با ارزش بازاری بیش از 420 میلیون دلار در جایگاه 104 بهترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است و با قیمت 0.28 دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله میشود.

[caption id="attachment_8753" align="aligncenter" width="752"]توکن بت - ارزهای آینده دار ارزان توکن بت - ارزهای آینده دار ارزان[/caption]

توکن بت در گذشته تجربه دست یابی به جایگاه قیمتی ای نزدیک به 2 دلار را داشته است و بسیار بعید است که حتی در میان مدت نیز بتواند دوباره این سطح قیمتی را تجربه کند. توکن بت در دسته توکن های مربوط به حوزه Web3 دسته بندی میشود و در شبکه بلاکچینی اتریوم و با استفاده از استاندارد توکن سازی ERC20 توسعه داده شده است.

6- بیت تورنت (BTT)

رمز ارز بیت تورنت یکی دیگر از ارزانترین ارزهای دیجیتالی است که میتواند گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. رمز ارز بیت تورنت ابتدا در شبکه بلاکچینی ترون و تحت استاندارد توکن سازی TRC20 توسعه پیدا کرد. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت 0.000000690177 در بازار معامله میشود و با دارا بودن ارزش بازاری بیش از 650 میلیون دلار در جایگاه 69 بهترین ارزهای دیجیتال دنیا قرار گرفته است.

[caption id="attachment_8744" align="aligncenter" width="780"]بیت تورنت ارزانترین ارز دیجیتال بیت تورنت ارزانترین ارز دیجیتال[/caption]

بیت تورنت به دلیل اهداف کارآمد و پروژه جذاب خود توانسته توجه های بسیاری را از سمت فعالان بازار کریپتو به سمت سود جلب کند. بیت تورنت توسط بنیان گذار ارز دیجیتال معروف ترون یعنی جاستین سان ایجاد و مدیریت شده است. با این حساب، میتوان از مهارت و تجربه تیم توسعه دهنده این رمز ارز امنیت خاطر داشت.

7- کاردانو (ADA)

ارز دیجیتال کاردانو به اختصار ADA، یکی از بهترین انتخاب های موجود از بین ارزانترین ارزهای دیجیتال محسوب میشود. آدا از دسته رمز ارزهای پلتفرمی و اکوسیستمی محسوب شده و یکی از جدی ترین رقبا برای اتریوم است که برخلاف تریوم که محدودیتی در عرضه ندارد، آدا در نهایت تنها 45 میلیارد واحد عرضه را برای پروژه خود در نظر گرفته است.

[caption id="attachment_8745" align="aligncenter" width="1280"]کاردانو - بهترین ارز دیجیتال ارزان کاردانو - بهترین ارز دیجیتال ارزان[/caption]

این رمز ارز هم اکنون بیش از 12 میلیارد دلار ارزش بازار را به خود اختصاص داده است و با قیمت 0.353247 دلار در رتبه 8 بهترین ارزهای دیجیتال دنیا قرار گرفته است. از این پروژه به عنوان نسل جدید ارزهای دیجیتال پلتفرمی یاد میشود که با هدف بهبود دادن به مشکلات موجود در بلاکچین های نسل دوم مانند مشکل مقیاس پذیری اتریوم ایجاد شده است.

کاردانو پتانسیل بسیار زیادی برای رسیدن به سطوح قیمتی بالاتر را دارد و یکی از الزامات برای هر سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتالی محسوب میشود. اگر از هولدرهای این رمزارز آینده دار هستید در بازار آشفته آن را نفروشید، چرا که چشم انداز آینده این رمز ارز بیش از هر ارز دیجیتال دیگری روشن است.

افراد بسیار کمی وجود دارند که از قرار دادن نام کاردانو در لیست بهترین ارزهای دیجیتال صرف نظر کنند. کاردانو علی رقم اینکه تأثیرات بسیار مثبتی را تا به اینجا در حوزه بلاکچین داشته است، همچنان یکی از اسرار آینده بلاکچین باقی خواهد ماند. کاردانو در بسیاری از زمینه های ممکن مانند سرعت و مقیاس پذیری میتواند بهتر از بیت کوین و اتریوم عمل کند.

گفتار پایانی

پیدا کردن ارزانترین ارزهای دیجیتال آینده دار به منظور سرمایه گذاری، به دلیل پتانسیل بالا سود آفرینی از فرصت هایی است که هر سرمایه گذاری را شیفته خود میکند. به منظور پیدا کردن این فرصت های سرمایه گذاری باید به نکات بسیار زیادی توجه کرد و نباید تنها به دلیل توصیه از سمت دیگران اقدام به خرید و سرمایه گذاری کنیم.

با توجه به گستردگی تعداد ارزهای دیجیتال موجود در بازار رمز ارزها باید با استفاده از از منابع معتبری همچون کوین گکو، گلسنود، کوین مارکت کپ و ... ارزانترین ارزهای دیجیتال را مورد ارزیابی قرار دهیم و به منظور پیدا کردن بهترین نقطه و سطح قیمتی برای خرید باید نمودار قیمتی را با استفاده از تحلیل تکنیکال ارزیابی کنیم.

[irp posts="9766" name="انواع سبک تحلیل تکنیکال"]

اگر شماهم تجربه سرمایه گذاری در ارزانترین ارزهای دیجیتال را داشته اید لطفا در نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول مربوط به ارزانترین ارز دیجیتال

  • ارزانترین ارزهای دیجیتال آینده دار کدامند؟

دوج کوین | استلار | ترون | شیبا اینو | توکن بت | بیت تورنت | کاردانو

  • به منظور پیداکردن ارزانترین ارزهای دیجیتال آینده دار، چه نکاتی را باید مورد ارزیابی قرار دهیم؟

تحلیل فاندامنتال و بررسی دقیق ارزهای دیجیتال از طریق منابع معتبر ارزهای دیجیتال | استفاده از تحلیل تکنیکال به منظور پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید | بررسی موقعیت رمز ارز مورد نظر در بازار کریپتو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد