وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

اتوبار و باربری پاسداران

معرفی باربری پاسداران

سختی جابجایی و حمل اثاثیه و باربری ، همه ما را مجبور به این می کند که برای چنین کاری از کسی کمک بگیریم.

  • آیا از هر کسی می توان کمک گرفت ؟
  • آیا هر کسی توانایی انجام چنین کار سنگینی را دارد؟
  • آیا از فردی که کمک می خواهیم سر وقت در محل مورد نظر حاضر می شود؟

  

همه این سوال ها و بسیاری دیگر در ذهن همه ما ریشه بسته است؛ زیرا همه ما حتی برای یکبار هم شده اثاثیه منزل خود و یا اقوام خود را جابجا کرده ایم و می دانیم چقدر اسباب کشی کار سخت و طاقت فرسایی است.شرکت تهران سعادت با تیمی کاربلد و همچنین حرفه ای آماده این است که چنین سوال هایی را نه تنها جواب بدهد؛ بلکه ذهن شما را از چنین دغدغه هایی پاک کند و کاری کند که دیگر اسباب کشی به یک نگرانی یا دلهره تبدیل نشود.

چرا اتوبار و باربری پاسداران قابل اعتماد است؟

اینک می خواهیم به صورت موردی به این سوال جواب بدهیم؛ زیرا قبل از سپردن هر کاری باید مطمئن باشیم اجرا کننده از پس این کار می آید یا خیر. آیا می تواند چنین کاری به صورت یکپارچه به انجام برساند یا نه!

۱.ساعت کاری شرکت تهران سعادت به طور تمام وقت: این یعنی همه کار ها با برنامه ریزی دقیق انجام می شود و تعداد پرسنل نیز زیاد است.

۲.وسایل منزل باید با کیفیت بخصوص و کامل بسته بندی شود؛ زیرا اگر بسته بندی به طور ناقص و غیر حرفه ای انجام شود ممکن است آسیب زیادی به اسباب منزل وارد شود.

۳.تمام کارگران شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت به طور تخصصی برای این کار آموزش دیده اند؛ پس هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

۴.تمام خودرو های لازم برای عمل جابجایی کاملا پیشرفته و بروز می باشد و هیچ آسیبی موقع حمل بار یا گذاشتن اسباب در ماشین حمل بار وجود ندارد.

۵.باربری پاسداران نه تنها در روز های عادی بلکه در روز های تعطیل نیز آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز می باشد. این مورد از آن دسته مزایایی است که بعضی از شرکت های اسباب کشی دارند و رعایت می کنند و همیشه آماده خدمات رسانی می باشند.

۶.به دلیل عضو اتحادیه بودن این شرکت شما می توانید هر گونه شکایت و یا انتقادی را به مراجع ذی صلاح برسانید. همین امر باعث می شود همه کار کنان اتوبار پاسداران با تمام وجود تلاش کنند و هیچ نقطه تاریکی در عملکرد آنان به وجود نیاید.

معرفی منطقه پاسداران تهران

نام این منطقه قبل از انقلاب، سلطنت آباد نام داشت. این منطقه مرزی بود بین منطقه های ۳ و۴ شهرداری تهران.این منطقه در شمال شرقی تهران قرار دارد. پاسداران از منطقه یک شهرداری آغاز می شود وتا میدان نیاوران امتداد می یابد. ابتدای خیابان پاسداران از سه راهی به نام ضرابخانه آغاز می شود.از محله هایی که در خیابان پاسداران قرار دارد می توان چاله رز،گلستان، احتشامیه، شهرک شهید چمران، هروی، اختیاریه، فرمانیه، حصاربوعلی، اقدسیه، صاحبقرانیه …را نام برد.با توجه به محله های زیاد در این منطقه و جمعیت زیاد آن قطعا به یک سیستم کارآمد برای حمل و نقل نیاز است تا کالای مردم را جابجا کند.از امکانات خیابان پاسداران می توان بیمارستان لبافی نژاد، پارک مازیار، گلستان، فرمانیه، پارک نارنجستان و…را نام برد.

اتوبار و باربری پاسداران

اتوبار و باربری پاسداران

همچنین این منطقه دارای مراکز خرید فروش بسیاری است تا نیاز های روز مره مردم را بدون هیچ نگرانی برآورده کند.

مرکز خرید کوهستان جزء برند ترین مرکز های خرید در این منطقه می باشد و عده بسیار زیادی از این مرکز خرید دیدن می کنند. اتوبار پاسداران نیز آماده جابجایی کالاهایی است که شما عزیزان خریداری می فرمایید.

اکنون می خواهیم شما را با انواع بیمه باربری پاسداران آشنا کنیم:

بیمه باربری داخلی به دو مورد تقسیم می شود:

۱.بیمه باربری داخلی موردی: که در این نوع بیمه نامه به ازای هر باری که مشتری از شرکت تهران سعادت می خواهد، یک بیمه نامه صادر می شود.

۲.بیمه باربری قراردادی: این بیمه نامه بیشتر برای کسانی است که به طور مرتب در روز یا هفته کار جابجایی ابزار آلات و دستگاه ها را انجام می دهند؛ مثلا کسانی که دارای کارگاه های ساخت کابینت و یا دارای نجاری هستند. این گونه افراد به جای اینکه برای هر بار یک بیمه نامه منعقد کنند، بیمه نامه هایی مدت دار مثل ماهانه یا سالانه با شرکت حمل بار می بندند.

از مزیت های بیمه باربری پاسداران این است که بندی در آن وجود دارد که به مشتری این اجازه را می دهد بند های مورد نظر خود را در طول انجام حمل بار به آن اضافه کند. همین کار باعث رضایت مندی تعداد زیادی از مشتریان باربری پاسداران شده است.

شرکت تهران سعادت مجموعه ای کاربلد را طراحی و جمع آوری کرده است که آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.