وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

لیزر بیکینی (موهای زائد ناحیه تناسلی )

برخی خانم ها به دلیل توجه به شایعات مختلف از انجام لیزر بیکینی ترس دارند و تصورشان این است که لیزر بیکینی باعث ایجاد ناباروری می شود، در صورتی که طبق تحقیقاتی که انجام گرفته است، لیزر نمی تواند به اندام های داخلی بدن و ساختار های سلولی آن نفود کند و در نتیجه به آن آسیبی وارد نمی کند.

  

مراقبت های قبل از لیزر بیکینی چه مواردی است ؟

اگر قصد انجام لیزر بیکینی ( موهای زائد ناحیه تناسلی ) را دارید باید دوماه قبل آن هیچ گونه وکس یا اپیلاسیونی استفاده نکنید، زیرا باید ریشه ی موهای زائد سالم بمانند که لیزر بتواند به درستی آن ها را از بین ببرد. اگر این نکته را رعایت نکنید ممکن است خطراتی را در پی داشته باشد و به علت حساس شدن پوست عوارضی همچون قرمزی و خارش را برای شما ایجاد کند.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

نکته بعدی این است که باید یک هفته قبل از انجام لیزر بیکنی موهای زائد را با تیغ بتراشید، 2 ساعت قبل از مراجعه برای انجام دادن لیزر نیز مجددا باید باتیغ تمام نواحی را صاف کنید، توجه داشته باشید در این زمان نباید از هیچگونه پودر، کرم یا عطر استفاده کنید و کامل ناحیه ی بیکنی را پاک کنید و بعد برای لیزر اقدام کنید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چه مواردی است ؟

بعد از انجام لیزر بیکنی (لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی) نباید به آن ناحیه دست دست ، زیرا باعث قرمزی و خارش می شود. بهترین کار بعد از انجام لیزر استفاده از کمپرس یخ است، کمپرس یخ می تواند دمای ناشی از لیزر و از بین رفتن فوکلیکول ها را متعادل کند و تورم و قرمزی برای شما ایجاد نکند.

نکته ی دیگری که حتما باید قبل از انجام لیزر بیکینی انجام دهید این است که نباید از هیچ گونه پودر و کرم موبر برای آن ناحیه استفاده کنید و اگر می خواهید مشکلی در طی دوران برای شما ایجاد نشود باید نکات لازم را رعایت کنید تا جلسات لیزر به درستی برای شما انجام شود و اثرگذار باشد.

 

تفاوت لیزر بیکینی و لیزر برزیلی چیست ؟

به دلیل شباهت عمل لیزرخط بیکینی (ناحیه تناسلی) با لیزر برزیلی معمولا این دو لیزر اشتباه گرفته می شوند و از آن جایی که صحبت کردن این موضوع برای خانم ها سخت است اطلاعات کافی را از پزشک خود کسب نمی کنند و سئوال های آن ها بی جواب می ماند.

لیزر بیکینی

لیزر خط بیکینی به ناحیه خارج از خط شرت گفته می شود که معمولا 3 اینچ بیشتر از این خط را نیز پوشش می دهد، و این ناحیه را تمیز و بدون نقص می کند. در این نوع لیزر به در خواست خود فرد اطراف واژن و قسمت بالایی ناحیه ی شرمگاهی نیز لیزر می شود و کم و کیف آن بستگی به نظر فرد دارد .

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر برزیلی

این نوع لیزر فراتر از لیزر خط بیکینی (لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی) می باشد و علاوه برناحیه ی خارج از خط شرت، تمام نواحی اطراف واژن و قسمت بالایی ناحیه ی شرمگاهی و خط باسن نیز لیزر انجام می شود. انتخاب نوع لیزر کاملا سلیقه ای می باشد و فرد می تواند هر نوعی که می خواهد سفارش دهد که برای آن انجام دهند.

نکات تکمیلی لیزر بیکینی

انجام دادن لیزر بیکینی علاوه بر آن که هیچ نوع عوارض خطر ناکی ندارد، می تواند سلامت ناحیه ی شرمگاهی شما را حفظ کند . انجام لیزر بیکینی اعتماد به نفس بانوان را افزاش می دهد و حس تازگی و نشاط را به آن ها می بخشد .

بسیار از سالن های زیبایی هستند که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی انجام می دهند اما به دلیل نداشتن امکانات کافی و مناسب و نداشتن مهارت وتجربه ممکن است نتوانند عمل لیزر را به درستی انجام دهند و برای شما مشکل ساز باشد، بنابراین برای جلوگیری از هرگونه آسیب و عوارض باید به کلینیک های درمانی معتبر برای انجام لیزر مراجعه کنید تا بتوانید عمل خود را بدون هیچ گونه استرس و نگرانی انجام دهید .اگر عمل لیزر بیکینی زیر نظرپزشک و با رعایت استاندارد های پزشکی انجام شود هیچ گونه مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.