وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

معرفی ساعت مچی کاسیو

معرفی ساعت مچی کاسیو

ساعت کاسیو یکی از برند های بسیار مشهور ساعت مچی در ایران است و به احتمال زیاد همه ی شما نام این برند را شنیده اید.ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درمورد برند کاسیو و انواع ساعت های آن به شما ارائه دهیم. پس در صورت تمایل ما را تا انتهای مطالب همراهی کنید.

  

معرفی برند ساعت کاسیو

کمپانی کاسیو بیش از نیم قرن است که با شعار "خلاقیت و مشارکت"  فعالیت های خود را آغاز کرده و هم اکنون به یکی از کمپانی های بزرگ جهان تبدیل شده است.توجه داشته باشید که کمپانی کاسیو علاوه بر ساخت ساعت های مچی، به طراحی و تولید ماشین حساب، دوربین های عکاسی و فیلم برداری، لپتاپ، موبایل، چاپگر و حتی آلات موسیقی می پردازد.دفتر مرکزی برند ساعت کاسیو در شهر توکیو قرار دارد اما نمایندگی های مختلفی در جهان به فروش ساعت های مچی کاسیو می پردازند. در ایران هم گالری نقش جهان ساعت های کاسیوی اصل را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می دهد.

ساعت مچی کاسیو

تاریخچه کمپانی کاسیو

ساعت مچی کاسیو یک برند ژاپنی می باشد که در سال 1946 توسط فردی به نام تادائو کاشیو تاسیس شد. همانطور که گفتیم این کمپانی در زمینه ساخت محصولات مختلفی فعالیت دارد اما معروف ترین ان ها ساعت های مچی کاسیو می باشد.نکته ی جالبی که در ساعت های مچی کاسیو وجود دارد این است که بیشتر ویژگی های خاص این ساعت ها توسط خود شرکت کاسیو ابداع شده و هیچ تقلیدی صورت نگرفته است. همین امر باعث شده که برند ساعت کاسیو محصولات خاص و منحصر به فردی روانه بازار کند.کمپانی کاسیو همواره کیفیت و ضمانت ساعت ها را به زیبایی آن ها ترجیح می دهد. اما این موضوع باعث نشده که چیزی از لوکس بودن ساعت های مچی کاسیو کم شود.امروزه محبوب ترین ساعت های کاسیو مربوط به کالکشن جی شاک هستند و در بازار ساعت های مچی یکه تازی می کنند.

ویژگی ساعت های مچی کاسیو

ساعت های مچی کاسیو ویژگی های خاص خود را دارند که باعث برتری آن ها نسبت به سایر رقبا شده است. در خط تولید موتور های ساعت کاسیو به جای نیروی انسانی از ربات استفاده  می شود. به همین دلیل احتمال بروز خطاهای چشمی به حداقل می رسد و راندمان کار بالا می رود.به طور کلی می توان ویژگی ساعت های مچی کاسیو را در موارد زیر خلاصه کرد:

- این ساعت ها از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند.

- در بیشتر ساعت ها از موتورهای ساعت کاسیو casio استفاده شده که توسط همین کمپانی ساخته می شوند.

- تنوع مدل ها بسیار زیاد است.

- برای کاربردها و سلیقه های مختلف مناسب هستند.

- قیمت آن ها نسبت به کیفیتی که دارند مناسب است.

کالکشن ساعت های برند کاسیو

کالکشن ساعت های کاسیو تنوع فراوانی دارد اما در ادامه فقط مهم ترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.

کالکشن جی شاک (Casio G-Shock Collection):

علت اصلی شهرت ساعت های کالکشن جی شاک سرسختی و مقاومت آنهاست. این ساعت ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر فشار مکانیکی، میدان های الکتریکی، افتادن در آب و... هیچ آسیبی نمی بینند.ساعت های کالکشن جی شاک عموما توسط افراد ورزشکار یا کسانی که مشاغل سنگینی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

ساعت مچی کاسیو

کالکشن بیبی جی (Casio Baby-G Collection):

ساعت های کالکشن بیبی جی مانند جی شاک بسیار مقاوم و با دوام هستند. اما شکل ظاهری این مدل ظریف تر بوده و در رنگ های شاد و گوناگون طراحی می شوند. این کالکشن معمولا توسط نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد.

کالکشن ادیفاس (Casio Edifice Collection):

کالکشن ادیفاس یک انتخاب عالی برای اقایان خوش استایل می باشد. این ساعت مچی مردانه دارای سبک خاص و شیکی هستند و بیشتر در مهمانی ها و جلسات رسمی مورد استفاده قرار می گیرند.در طراحی ساعت های کالکشن ادیفاس قابلیت هایی مثل صفحه ی چند لایه، ساعت جهانی، هشدار های یادآوری و ... به کار رفته است.نکته ی جالب ساعت های کالکشن ادیفاس این است که این ساعت ها به باتری نیاز ندارند و با استفاده از تکنولوژی سولار کار می کنند. به این ترتیب صاحب آن ها از شر مشکلات تعویض باتری خلاص خواهد شد و از نظر زیست محیطی هم یک ویژگی مثبت به شمار می رود.

ساعت مچی کاسیو

کالکشن پروترک (Casio Pro Trek Collection):

کلمه ی  Pro Tre در واقع از عبارت Professional Trekking گرفته شده که به معنای پیاده روی طولانی و دشوار می باشد. کالکشن Pro Trek همان گونه که از نامش پیداست ویژه افرادی که قصد سفرهای طولانی دارند طراحی شده است.ساعت های این کالکشن دارای امکانات خاصی مثل فشار سنج، قطب نما، دما سنج، عمق سنج و...  و همچنین مجهز به تکنولوژی Triple Sensor  می باشند.همچنین برند کاسیو از طریق همکاری با شرکت گوگل توانسته  Wear OS را در کالکشن Wear OS به کار گیرد. به این ترتیب امکاناتی مثل مکان یاب، حافظه موقعیت مکانی، تنظیم کننده لحظه و... به ساعت های این کالکشن اضافه شده است.

کالکشن وینتیج (Casio Vintage Collection):

ساعت های این کالکشن به سبک ساعت های قدیمی ساخته شده اند و به همین دلیل از لحاظ ظاهری با تمام ساعت های کنونی فرق می کنند. البته برعکس ظاهرشان از امکانات و قابلیت های مدرن در این ساعت ها استفاده شده است.

ساعت کاسیو

کالکشن ویو سپتور (Casio Wave Ceptor Collection):

کالکشن ویو سپتور یک کالکشن خاص و بسیار پیشرفته می باشد. در ساخت ساعت های این کالکشن کریستال کوارتز کار شده است که باعث می شود تاریخ و زمان به صورت خودکار و با استفاده از امواج رادیویی تنظیم شوند.

همچنین این ساعت ها از باتری هایی استفاده می کنند که با نور شارژ می شوند و نیازی به تعویض ندارند.  این کالکشن عموما انتخاب اصلی افراد سخت پسند و خاص می باشد که همیشه به دنبال متفاوت بودن و جذابیت هستند.

ساعت کاسیو

خرید آنلاین ساعت مچی کاسیو

برند نقش زمان تمام مدل های مختلف ساعت کاسیو را به صورت آنلاین به فروش می رساند. شما می توانید با مراجعه به گالری نقش زمان ساعت مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.با خرید از گالری نقش زمان دیگر نگرانی بابت اورجینال بودن ساعت های کاسیو و گارانتی و خدمات پس از فروش نخواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.