وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

نقد و بررسی ساعت مچی سیتیزن Citizen

معرفی ساعت مچی سیتیزن Citizen

سیتیزن یک برند ژاپنی بسیار پرطرفدار و محبوب در میان ساعت های مچی می باشد. شعبه ی مرکزی کمپانی سیتیزن در توکیو قرار دارد اما نمایندگان آن در سراسر جهان فعالیت دارند. در ایران هم گالری نقش زمان به صورت آنلاین تمام مدل های ساعت مچی سیتیزن را ارئه می دهد.

اگر شما هم از طرفداران برند ساعت سیتیزن هستید تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید.

  

ساعت مچی سیتیزن

تاریخچه برند ساعت سیتیزن Citizen

کمپانی سیتیزن در سال 1918 میلادی تاسیس شد و در سال 1924 اولین ساعت مچی سیتیزن Citizen را ساخت. بعد از آن در سال 1930 کمپانی سیتیزن به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه ساخت ساعت مچی آغاز کرد.

سیتیزن همواره با تولید ساعت هایی با تکنولوژی خاص و منحصر به فرد طرفداران خود را غافلگیر می کند. این کمپانی در سال 1993 اولین ساعت های چند هسته ای اتمی را تولید کرد. همچنین در سال 2010 ساعت های کوارتز به بازار معرفی شدند که دقت آن ها +/- 10 ثانیه در سال می باشد.ساعت مچی سیتیزن علاوه بر اینکه بسیار شیک و زیبا می باشند، از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند. از طرفی دیگر، قیمت این ساعت مچی با توجه به کیفیت فوق العاده ای که دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

ویژگی های ساعت مچی سیتیزن

در ساخت ساعت مچی سیتیزن از تکنولوژی های خاصی استفاده می شود که این برند را از تمام برندهای دیگر متمایز کرده است. برخی از این تکنولوژی های شگفت انگیز عبارتند از:

 

تکنولوژی اکو درایو ساعت سیتیزن (Eco-Drive):

تکنولوژی اکو درایو باعث شده که ساعت سیتیزن به باتری نیازی نداشته باشند. در این تکنولوژی به جای استفاده از باتری از انرژی نوری برای شارژ ساعت های مچی استفاده می شود. یعنی شما با استفاده از یک منبع نور می توانید انرژی ساعت خود را تامین کرده و از دردسرهای تعویض باتری خلاص شوید.

تکنولوژی اکو درایو با محیط زیست سازگار است و به حذف خطرات باتری ها برای محیط زیست کمک زیادی می کند.

 

تکنولوژی زمان سنجی اتمی (Atomic Timekeeping)

همانطور که می دانید ساعت سیتیزن Citizen اولین ساعت های مچی با دقت بسیار بالا می باشند. برای مثال دقت ساعت های مچی A-T سیتیزن در حدی است که در طول هر 100000 سال حدود یک ثانیه خطا دارند.

 

تکنولوژی موج ماهواره (Satellite Wave):

این تکنولوژی موجب می شود که شما در هر مکانی که بودید نگرانی بابت اطلاع از زمان نداشته باشید.

 

تکنولوژی سوپر تیتانیوم (Super Titanium):

در سال 1970 کمپانی سیتیزن موفق شد اولین ساعت های تیتانیومی در دنیا را تولید کند. تیتانیوم یک ماده ی بسیار سبک است که در مقابل عوامل مختلفی مثل نور آفتاب، آب و... از خود واکنش نشان نمی دهد. همچنین تیتانیوم مقاومت ساعت ها را تا حد زیادی افزایش داده و باعث می شود که ساعت ها ضد حساسیت شوند.

ساعت مچی سیتیزن

ساعت مچی سیتیزن برای اکثر افراد جامعه قابل دسترسی هستند و با طرح ها و مدل های متفاوت پاسخگوی نیاز تمام افراد می باشند.

 

کالکشن های ساعت مچی سیتیزن Citizen

برند سیتیزن هم مانند سایر برند های دیگر چندین زیر مجموعه مختلف دارد که با توجه به معیار هایی مثل زنانه یا مردانه بودن دسته بندی شده اند. در هر مجموعه ساعت های بسیار متنوع و زیبایی وجود دارد که مناسب همه افراد با سلیقه های مختلف می باشد.

زیر مجموعه های برند سیتیزن به شرح زیر می باشند:

کالکشن سوپر تیتانیوم زنانه ساعت سیتیزن (Citizen Super Titanium Collection):

ساعت هایی که در این زیر مجموعه قرار گرفته اند همگی جزء زیباترین ساعت سیتیزن Citizen می باشند. با انتخاب یکی از ساعت های این زیر مجموعه شما می توانید استایل شیک و مد روز خود را کامل کنید.همانطور که از اسم این زیر مجموعه پیداست، در ساخت ساعت ها از ماده ی تیتانیوم استفاده شده است. این ویژگی باعث می شود که ساعت ها علاوه بر زیبایی، بسیار سبک بوده و در عین حال مقاومت زیادی داشته باشند.

کالکشن سوپر تیتانیوم زنانه ساعت سیتیزن

کالکشن سوپر تیتانیوم مردانه (Citizen Super Titanium Collection):

قاب و بند ساعت های این کالکشن ساعت مردانه از جنس تیتانیوم است که هم موجب زیبایی بیشتر ساعت شده و هم بسیار سبک و مقاوم می باشد. در ساخت صفحه ی این ساعت ها از کریستال یاقوت استفاده شده و به همین دلیل در برابر ضربه های شدید مقاومت بالایی دارند. همچنین بیشتر ساعت های این مجموعه دارای تکنولوژی اکو درایو می باشند.

 

کالکشن دایموند (Citizen Diamond Collection):

این کالکشن ویژه خانم های شیک پوش و خوش استایل می باشد. ساعت های این کالکشن زیبایی چشم گیری دارند و باعث درخشش استایل شما خواهند شد. زیرا در این ساعت ها تکه های کوچیک الماس کار شده است و به همین علت دارای جلوه ای خیره کننده می باشند.

کالکشن دایموند ساعت سیتیزن

 

کالکشن درس زنانه (Citizen Dress Collection):

در ساعت های این زیر مجموعه ساعت زنانه ، زرق و برق کمتری دیده می شود و تا حدودی اسپرت هستند. به همین دلیل اگر می خواهید یک استایل رسمی و شیک داشته باشید، بهتر است یکی از ساعت های این کالکشن را انتخاب کنید.

 

کالکشن درس مردانه (Citizen Men’s Dress Collection):

ساعت های این کالکشن هم مانند کالکشن درس ساعت مچی زنانه طراحی ساده و شیکی دارند. این ساعت ها بیشتر برای مکان های رسمی یا استفاده ی روزانه شما طراحی شده اند و بسیار مقاوم هستند.

ساعت مچی سیتیزن

کالکشن پرومستر (Citizen Pro master Collection):

ساعت های این مجموعه بیشتر مناسب افراد ورزشکار می باشد. در ساخت این ساعت ها از تیتانیوم استفاده شده و مقاومت آن ها نسبت به سایر ساعت های برند سیتیزن بالاتر است. شما توانید در ورزش های سنگینی مثل کوهنوردی، صخره نوردی یا حتی غواصی بدون نگرانی ساعت خود را همراهتان داشته باشید.

 

کالکشن تقویم پرپچوال ساعت سیتیزن (Citizen Perpetual Calendar Collection):

ساعت های این مجموعه یک طراحی شلوغ و جالب دارند. تمام این ساعت ها دارای تقویم های پرپچوال متنوعی می باشند. این کالکشن به کالکشن ساعت های حرفه ای هم معروف است؛ زیرا ساعت سیتیزن تمام امکانات تقویم مانند کورنوگراف را دارند.

 

خرید ساعت مچی سیتیزن Citizen از گالری نقش زمان

برند نقش زمان بیش از 70 سال است که در زمینه فروش آنلاین ساعت های مختلف فعالیت دارد. شما می توانید ساعت مچی سیتیزن اصل را در گالری نقش زمان به صورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید که گالری نقش زمان پس از فروش هم ضمانت و کیفیت تمام کالا ها را تضمین می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.