وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

وبلاگ آموزشی ایران شبکه

وبلاگ تخصصی آموزش های شبکه و راهنمای خرید تجهیزات شبکه

نقد و بررسی ساعت مچی آیس واچ Ice watch

معرفی ساعت مچی آیس واچ Ice watch

ساعت مچی آیس واچ یکی از برند های نسبتا جدید و معروف در دنیای ساعت های مچی می باشد. قیمت این برند ساعت مچی در مقایسه با برخی از برندهای معروف، نسبتا ارزان است و می تواند گزینه خوبی برای اکثر افراد باشد. این ساعت برای اولین بار در سال 2006 و توسط یک کارآفرین به نام ژان پیرلاتگن تولید شد. ساعت مچی آیس واچ در طول این سال ها توانسته است که نظر اکثر مشتری هایش را جلب کند و به آن ها یک محصول با کیفیت و در عین حال ارزان  را هدیه دهد. جهت اطلاع از این برند و برندهای دیگر و همچنین خرید آنلاین آن، می توانید به بخش های مربوطه را در وب سایت گالری نقش جهان مراجعه کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. در این مقاله موضوعاتی درباره ساعت مچی آیس واچ، تاریخچه آن، برخی از مدل های آن و … را با هم بررسی خواهیم کرد.

  

ساعت مچی آیس واچ Ice watch

تاریخچه ساعت مچی آیس واچ Ice watch

همان طور که گفته شد ساعت مچی آیس واچ برای اولین بار توسط کارآفرینی به نام ژان پیرلاتگن و در سال 2006 به بازار معرفی شد. همان طور که از نام آن نیز مشخص است، نام آن برگرفته از کلمه یخ می باشد که به معنای روشنایی و خلوص و شفافیت می باشد. ظاهر این مدل ساعت مچی تقریبا ساده و بدون پیچیدگی خاصی است و قیمت آن نیز مناسب است از این رو افراد زیادی می توانند از این ساعت استفاده کنند. در ابتدای کار این برند توانست به بازار آسیا ورود پیدا کند و بخشی از بازار ساعت مچی را در دست بگیرد، بعد از آن توانست به بازارهای اروپایی و آمریکایی ورود پیدا کند و روز به روز معروف تر شود. ساعت مچی آیس واچ دارای مدل های مختلفی با طرح بندی و رنگ بندی های مختلفی می باشد که همین باعث شده است تا افراد مختلف با سلیقه های مختلف بتوانند از این ساعت استفاده کنند. یکی از مزیت های این ساعت، تنوع بالای رنگی آن می باشد که همراه با قاب و بندهای سیلیکونی، روی دست هر فردی خودنمایی می کند.

 

ویژگی های ساعت مچی آیس واچ

نماد خلاقیت و هنری بودن.

قابلیت استفاده به عنوان زیورآلات.

خیلی از محصولات دارای گارانتی می باشند.

نسبت به برندهای معروف دیگر، قیمت مناسب تری دارد.

در ساخت آن از مواد و متریال های با کیفیت استفاده شده است.

تنوع بالا و استفاده افراد مختلف با سلیقه های مختلف از این برند.

ساعت های این برند معروف تقریبا در اکثر کشورهای دنیا موجود می باشند.

با توجه به قدمت کم آن، اما رشد بسیار زیادی دارد و محصولات با کیفیتی تولید کرده است.

فروش بیش از 5 میلیون ساعت مچی در سال 2016، که نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد.

جامعه آماری زیادی از این محصولات استفاده می کنند و همین می تواند دلیلی بر با کیفیت بودن باشد.

ساعت مچی آیس واچ Ice watch

برندهای معروف ساعت مچی آیس واچ مدل مردانه

زیرمجموعه‌ی آیس کالر Ice Color – Men’s Collection: این مدل دارای رنگ بندی مناسبی می باشد که مناسب سلیقه اکثر افراد است. بدنه این مدل ساعت اکثرا از جنس سیلیکون می باشد که در عین زیبا بودن، دارای طراحی ساده و مدرنی می باشد.

زیرمجموعه‌ی آیس استیل Men’s collection – Ice Steel: این مدل ساعت ها اکثرا دارای قاب و بندهای استیل می باشند و برای آقایانی مناسب است که دارای سن بالا یا تمایل به پختگی بودن دارند. از این ساعت می توان در محیط ها و قرارهای رسمی استفاده کرد که دارای مدل های ساده، کورنوگراف و کلاسیک می باشد.

زیرمجموعه‌ی خورشیدی  Ice Solar Power – Men’s Collection: اکثر دوستداران محیط زیست و طبیعت، عاشق این مدل ساعت هستند و علت آن نیز وجود طرح سبز رنگ در این مدل ساعت است. این مدل ساعت همچنین دارای تکنولوژی سولار پاور می باشد که باعث می شود تا باتری آن به راحتی توسط منبع نور شارژ شود و دیگر نیازی به عوض کردن باتری ندارند

ساعت مچی آیس واچ Ice watch

برندهای معروف ساعت مچی آیس واچ مدل زنانه

زیرمجموعه‌ی پاستلی درخشان Ice Glam Pastel – Women’s Collection: اگر دوست دارید یک ساعت مچی شیک، زیبا و مینیمال داشته باشید، این مدل می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. رنگ این مدل ساعت مچی آیس واچ Ice watch مدل زنانه، پاستلی می باشد که به دلیل ظرافت و زیبایی که دارد، بر روی دست هر خانمی خودنمایی می کند.

زیرمجموعه‌ی مروارید Ice Pear – Women’s Collection: رنگ های موجود در این مدل ساعت اکثرا روشن و بند های آن نیز سیلیکونی می باشد. یکی از تفاوت هایی که این ساعت مچی آیس واچ Ice watch با بقیه دارد این است که صفحه آن صدفی می باشد که با دارا بودن رنگ روشن آن و قرار گرفتن روی دست خانم ها، می تواند زیبایی را برای هر خانمی را به دنبال داشته باشد.

زیرمجموعه‌ی گل یخ  Ice Flower – Women’s Collection: همان طور که از نام این ساعت نیز مشخص است، در قاب آن تعدادی گل زیبا به کار رفته است که ظاهری زیبا را به این مدل ساعت می دهد و می تواند گزینه مناسبی برای اکثر خانم هایی که به دنبال زیبایی هستند باشد.

قیمت ساعت مچی آیس واچ Ice watch

همان طور که در بخش های قبل دیدیم، این ساعت ها دارای مدل های مختلف ساعت مردانه و زنانه می باشد که نکته قوت آن ها، تنوع و زیبایی بالا می باشد. نکته مهمی که در این برند معروف وجود دارد ارزان بودن آن نسبت به سایر برندهای معروف است که می توان گفت تقریبا اکثر مردم می توانند جهت استفاده از ساعت مچی از این برند محبوب استفاده کنند. شما به راحتی می توانید این برند معروف را در وب سایت گالری نقش جهان مشاهده و جهت خرید آنلاین آن اقدام کنید.

 

کلام آخر:

در پایان مقاله نیز باید بگوییم که اگر قصد خرید ساعتی با کیفیت، جدید و در عین حال ارزان را دارید، ساعت مچی آیس واچ گزینه مناسبی است که جهت خرید آنلاین آن نیز می توانید از بخش های مربوطه در وب سایت گالری نقش جهان بازدید کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.